Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 02:52pm)
in principe heeft iedereen een vorm van aand8 nodig, je kan niet zomaar iedereen een narcist noemen omdat je net toevallig weet wat het betekend.
ik wist allang wat het betekende (ik heb zelf in therapie gezeten xD) maar ik vond de quotes nogal pakkend. de vorige keer dat ik ze gebruikte werd het topic net gesloten dus ik probeerde het hier maar weer.
Quote (�?NNI @ Sun, Jan 27 2008, 03:24pm)
Gehawk, BadBoyDeGekste en Edujackass hebben allen 'n probleem als ze er op vrijdag/zaterdagavonden niks beters op vinden dan wat op 'n internet forum spammen. Klaar.
van tijd tot tijd heb ik dat probleem ook wel eens
Quote (Tsubasa @ Sun, Jan 27 2008, 05:35pm)
Boeit mij niet, een spelfout is een spelfout
mensen die zo op spelfouten letten vind ik een beetje.... zielig. alsof je niks anders te doen heb in je vrijetijd.