d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 100 Fg
Prev134567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:34am
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 18:29)
Ik denk dat jij het niet snapt want jij hebt spelt het fout o.O


ja ik heb spelt het fout

het ging over het Engelse gedeelte vriend..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:35am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 05:34pm)
ja ik heb spelt het fout

het ging over het Engelse gedeelte vriend..


Boeit mij niet, een spelfout is een spelfout
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:35am
ja en thread is een nederlands woord.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:37am
triple_han heeft em zelf al ge-edit miss snappen jullie hem daarom niet...........................................................................................................................................................................................................................................................

moet ik hier alles voorkauwen??

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 11:38am
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:37am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 05:35pm)
ja en thread is een nederlands woord.


Thread is een engels woord..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 27 2008 11:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 18:28)
�?NNI

ik lach je nu in het echt uit ^^

dank je biggrin.gif

Waarom dan?

http://www.logosconjugator.org/owa-verb/verba_dba.verba_en.select_page?query_verba=quit
Bij simple past kijken.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:39am
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 18:37)
Thread is een engels woord..


het was sarcasme en rot nu eens ff op je begint al slecht en irritant
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 27 2008 11:39am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 03:31am)
voor diegene die mij het hart leverd van gehawkt
wat een iritante kutgozer lol ^^




The real one, look at label
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:40am
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:37)
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 19:35)
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 19:34)
ja ik heb spelt het fout

het ging over het Engelse gedeelte vriend..

ja en thread is een nederlands woord.

Thread is een engels woord..

me sarcasm plane vliegt ver boven je.


Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 27 2008 11:40am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 02:52pm)
in principe heeft iedereen een vorm van aand8 nodig, je kan niet zomaar iedereen een narcist noemen omdat je net toevallig weet wat het betekend.



ik wist allang wat het betekende (ik heb zelf in therapie gezeten xD) maar ik vond de quotes nogal pakkend. de vorige keer dat ik ze gebruikte werd het topic net gesloten dus ik probeerde het hier maar weer.

Quote (�?NNI @ Sun, Jan 27 2008, 03:24pm)
Gehawk, BadBoyDeGekste en Edujackass hebben allen 'n probleem als ze er op vrijdag/zaterdagavonden niks beters op vinden dan wat op 'n internet forum spammen. Klaar.


van tijd tot tijd heb ik dat probleem ook wel eens


Quote (Tsubasa @ Sun, Jan 27 2008, 05:35pm)
Boeit mij niet, een spelfout is een spelfout


mensen die zo op spelfouten letten vind ik een beetje.... zielig. alsof je niks anders te doen heb in je vrijetijd.



Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Closed New Topic New Poll