d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste 07 Mediator? > Discus
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 23 2008 03:08pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Jan 23 2008, 08:54pm)
waar d8 de topic maker aan toen hij dit topic maakte,
waarom?


vond het opvallend
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 23 2008 04:13pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Jan 23 2008, 09:54pm)
waar d8 de topic maker aan toen hij dit topic maakte,
waarom?


Hij hoopte hierdoor dat hij zou opvallen en daardoor z'n droom in vervulling zou gaan, namelijk zo'n trusted dingetje krijgen.
Maar zoals al lang is geweten, 90% van de tags is vriendjespolitiek, dus als je er één wilt moet je dikke vriendjes worden met die jongens ! Tip: je kan misschien beginnen met Han, hij heeft trusted tag + staat hoog in V !

'k snap het niet dat mensen zo gek kunnen worden van zo'n dom blauw ding :s
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 04:24pm
Quote (Hellskin @ Wed, 23 Jan 2008, 17:50)
beetje meer respect he. hij suspend tenminste mensnen als ik het em vraag xD


zoals mij?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 23 2008 04:55pm
Quote (edujackass @ Wed, 23 Jan 2008, 19:46)
paul heeft een voorkeur voor vrouwen.
(volges mij laat hij ze ook daadwerkelijk cammen voor een tag)
kijk maar naar
rebbel-girl
xx_reyapo_xx oid.
lady of darkness
amy
zayl
sexy lilbi kreeg er dan weer geen... vond haar nog redelijk aardig dan.


Met lady_of_darkness wil je echt NIET cammen, geloof me.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 23 2008 05:09pm
Quote (sK_Kabouter @ Wed, 23 Jan 2008, 23:55)
Met lady_of_darkness wil je echt NIET cammen, geloof me.


in de 40 xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 05:21pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 24 Jan 2008, 00:09)
in de 40 xD


geen wonder dat ze me negeert als ik vraag of ze een girl is ^^
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 05:30pm
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 24 Jan 2008, 00:55)
Met lady_of_darkness wil je echt NIET cammen, geloof me.


Ervaring Laura?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 24 2008 08:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 23:21)
geen wonder dat ze me negeert als ik vraag of ze een girl is ^^


das normaal dat ze u negeert met zo'n domme vraag
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 24 2008 08:54am
wat maakt het uit dat de dochter van een mod een trusted tag krijgt ...

is hetzelfde als klagen dat zoon of dochter van politieker ook in de politiek gaat en snel minister wordt (wat in belgie wel gebeurt) ..
het leven draait om connecties en deze te benutten ...
als je de juiste mensen kent geraak je ook op allerhande zware prive-feesjes binnen
is hetzelfde met D2JSP ... als jij vanaf het begin al met njaguar had gespeeld op D2 ... 5 jaar lang en dan ineens op jsp zou komen ...
zou je ook in een mum van tijd trusted tag krijgen...
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 24 2008 09:36am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 24 Jan 2008, 14:54)
wat maakt het uit dat de dochter van een mod een trusted tag krijgt ...

is hetzelfde als klagen dat zoon of dochter van politieker ook in de politiek gaat en snel minister wordt (wat in belgie wel gebeurt) ..
het leven draait om connecties en deze te benutten ...
als je de juiste mensen kent geraak je ook op allerhande zware prive-feesjes binnen
is hetzelfde met D2JSP ... als jij vanaf het begin al met njaguar had gespeeld op D2 ... 5 jaar lang en dan ineens op jsp zou komen ...
zou je ook in een mum van tijd trusted tag krijgen...


ja dat is waar
maar ze vinden het ''oneerlijk'' dat nu eenmaal zoiets gebeurt biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll