d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Habbo
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 07:58am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 24 Jan 2008, 14:43)
Dat is maar goed ook, dat je tenminste in nog 1 taal de weg naar het station kan vragen!
Edit: wat loop je nou weer kankerachterlijk te lullen dat JWT een afkorting is van iets anders dan 'Je weet toch'? Bijv. is een afkorting van bijvoorbeeld. Natuurlijk kan je bijvoorbeeld in andere woorden vertellen. Maar afkorting blijft hetzelfde als de directe betekenis.
Edit2: iets wat jij beter zal snappen, aangezien je Engels beter spreekt:
WTF betekent WHAT THE FUCK, en niet WHAT THE SEXUAL INTERCOURSE THROUGH PENETRATION FROM THE MALE GENDER IN THE FEMALE GENDER. Kankeridioot. Mijn zusje is een keer lastiggevallen door iemand van Habbo, heb sterk vermoeden dat jij dat was.


lol

ben je echt zo achterlijk?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 08:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 24 Jan 2008, 13:58)
lol

ben je echt zo achterlijk?


Begreep je het wel?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 10:46am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 24 Jan 2008, 15:19)
Begreep je het wel?


lees deze topic nog eens nu helemaal voordat je onzin begint uit te kramen
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 11:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 24 Jan 2008, 16:46)
lees deze topic nog eens nu helemaal voordat je onzin begint uit te kramen


Maak jij van je moedertaal ook eens je best gesproken taal, voor je onzin uit gaat kramen!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 12:04pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 24 Jan 2008, 18:45)
Maak jij van je moedertaal ook eens je best gesproken taal, voor je onzin uit gaat kramen!


lees, debiel
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 24 2008 12:09pm
Gaat deze topic over Habbo Hotel?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 24 2008 12:21pm
Het gaat over BadBoyDeGekste's Habbo-account waarop hij zich voordoet als 'n 13 jarig meisje dat in feite een SweetGirl is.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 24 2008 12:50pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 23 Jan 2008, 19:31)
had ik wel, en wat jullie tegen hem hebben doet me vrij weinig ..


Neen dat had je niet, hoop ik. Anders heb je jezelf nogal belachelijk gemaakt met je reactie.

This post was edited by Toasts on Jan 24 2008 12:51pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 12:58pm
Quote (�?NNI @ Thu, 24 Jan 2008, 18:21)
Het gaat over BadBoyDeGekste's Habbo-account waarop hij zich voordoet als 'n 13 jarig meisje dat in feite een SweetGirl is.


En dat hij denkt dat hij beter in Engels is dan in Nederlands. Dat terwijl hij dyslectisch is.. ohmy.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 24 2008 01:02pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 24 Jan 2008, 19:58)
En dat hij denkt dat hij beter in Engels is dan in Nederlands. Dat terwijl hij dyslectisch is.. ohmy.gif


en zn iq nog lager is dan zn reputatie hier
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll