d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm's > Welke Heb Je?
Prev13456712Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 23 2008 02:08pm
Sagem V-55. Al 2-3 jaar oud. Tot nu toe zeer tevreden over dit merk (vorige is nokia).

Volgende gms gaat prolly nokia of weer sagem worden.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 02:10pm
Quote (WemyNM @ Wed, 23 Jan 2008, 17:51)
Voor de mensen met een Nokia N73.
Als ik op de mijne muziek zet, komen de bestanden alleen mij multimedia onder muziektitels. Voorheen kwamen ze ook meteen in het muzieklijstje, dat ik met een klik op het muzieknootknopje druk, krijg.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Het onhandige is namelijk dat die onder muziektitels niet alles afdraait, dus moet ik steeds een nieuw nummer aanklikken. Niet practisch.


hoe zet je ze derop?

doe je gewoon in phone browser of via het bijgeleverde programma..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 23 2008 02:26pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 21:10)
hoe zet je ze derop?

doe je gewoon in phone browser of via het bijgeleverde programma..


Ik doe het gewoon via het programma, normaal gesproken update de telefoon zelf, nu niet meer.

Quote (JWT @ Wed, 23 Jan 2008, 21:07)
Doe is een firmware update (verdere informatie kan je vinden op nokia.com)
Dat schijnt een beetje te hepen.


Tegen wat?
Ik vind hem niet langzaam, dus daarvoor ga ik er geen rotzooi opzetten.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 02:37pm
Je zegt net dat je soms 25 minuten moet wachten op het menu. Een firmware update zorgt er alleen voor dat alles gewoon wat soepeler loopt, het is bovendien geen rotzooi want het komt gewoon van Nokia.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 23 2008 02:41pm
Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 21:37)
Je zegt net dat je soms 25 minuten moet wachten op het menu. Een firmware update zorgt er alleen voor dat alles gewoon wat soepeler loopt, het is bovendien geen rotzooi want het komt gewoon van Nokia.


Autist.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 02:50pm
Quote (WemyNM @ Wed, 23 Jan 2008, 22:41)
Autist.


Pardon?
Member
Posts: 150,017
Joined: May 8 2005
Gold: 5,100.00
Jan 23 2008 02:59pm
Quote (WemyNM @ Wed, 23 Jan 2008, 21:41)
Autist.


gn8
Member
Posts: 12,071
Joined: Apr 22 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 24 2008 02:39am
Quote (Master3921 @ Wed, 23 Jan 2008, 22:59)
gn8


unk?

Ericsson K800i
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 05:11am
Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 21:50)
Pardon?


dat je een idioot bent imo..

het was sarcasme..

okeoke je gaat naar het hoofdmenu van j emuziek waar staat alle muziek, afspeel lijsten,artietsen etc..

daar die je opties en dan de derde van boven muziekbib. vernieuw.

ik heb nederlands derop maar het is de derde ^

dan gaat ie nieuw toegevoegde nummers zoeken wink.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 24 2008 05:18am
Quote
dat je een idioot bent imo..

het was sarcasme..

Dat zag ik daarna ook, maar dat had hij ook gewoon kunnen zeggen. Ik probeerde hem te helpen, want hij heeft problemen met zijn telefoon, geen reden om iemand uit te schelden natuurlijk.


Quote
okeoke je gaat naar het hoofdmenu van j emuziek waar staat alle muziek, afspeel lijsten,artietsen etc..

daar die je opties en dan de derde van boven muziekbib. vernieuw.

ik heb nederlands derop maar het is de derde ^

dan gaat ie nieuw toegevoegde nummers zoeken 

Het kan even duren voordat hij dit kan lezen, zoals je kan zien aan master3921's antwoord.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Closed New Topic New Poll