d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwe Start! > Hulp Nodig (normal -> Hell In Classic)
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:51pm
een algemene vraag MEN KONTHAAR

het was gewoon een zielige beg post in de hoop dat je ff een gratis rush kon vinden dacht je heeyy laat ik is in dutch forum gaan beggen daar heb ik eht nog niet geprobeerdt!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 06:26pm
Quote (edujackass @ Fri, 18 Jan 2008, 23:51)
een algemene vraag MEN KONTHAAR

het was gewoon een zielige beg post in de hoop dat je ff een gratis rush kon vinden dacht je heeyy laat ik is in dutch forum gaan beggen daar heb ik eht nog niet geprobeerdt!


nou het was m gelukt , omdat ik me verveelde tongue.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:28pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Jan 19 2008, 12:26am)
nou het was m gelukt , omdat ik me verveelde tongue.gif


hIJ HEEFT JE ZEKER GEPIJPT VOOR DIE KANKER RUSH?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 06:31pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:28)
hIJ HEEFT JE ZEKER GEPIJPT VOOR DIE KANKER RUSH?


erhm nee.. hij gaf me een wederdienst.. als ik m nodig zou hebben kon ik op m rekenen.. das dus iemand waar je iets aan hebt..

aan jou heb ik niets.. niemand trouwens.. volgens mij moet je eigen moeder nog iedere dag huilen dat ze jou gebaart heeft..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll