Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 13:23)
wie zegt dat ik jouw niet mag en jij kent mij niet eens en wie ben jij om voor iedereen te spreken?
Je posts de afgelopen week hebben laten zien dat jij niet erg tevreden bent over de aandacht die je krijgt van de bezoekers hier. Ik denk dat ik voor iedereen kan spreken dat wij ook niet tevreden zijn over de aandacht die jij ons schenkt. Mocht ik onverhoopt voor iemand spreken die een andere mening deelt, dan hoor ik dat graag.
Quote
alle dutch forum gasten die ik ontmoet ingame worden uiteindelijk vrienden van me..
Blijkbaar ontmoet je niemand van dit forum ingame, want je bent niet erg geliefd.
Quote
owja je moet niet dom doen over die foto's want die heb ik zelf niet gepost.. maar daar let niemand op..
Heb ook nergens gezegd dat jij ze zelf gepost hebt, maar sindsdien ben je wel flink aan het e-ragen. Behoud je waardigheid en ga gewoon weg, je zet jezelf alleen nog maar erger voor schut.