d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 05:23am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jan 2008, 12:19)
Maar even wat serieuzer. Dat je op de mensen hier neerkijkt moge duidelijk zijn. Mijn vriendelijke verzoek aan jou om hier weg te gaan. Ik persoonlijk vind je niks toevoegen aan de discussie en sinds je voor lul hebt gestaan met die foto´s, ben je meer dan irritant aanwezig.

Dat geldt voor anderen, maar enkelen van hen hebben nog wel humor. Dat ontbeer jij helaas.

Oftewel; jij moet 'ons' niet, wij jou niet. Jouw vertrek lijkt een win-win situatie. Voor de economen: a pareto improvement!


wie zegt dat ik jouw niet mag en jij kent mij niet eens en wie ben jij om voor iedereen te spreken?

alle dutch forum gasten die ik ontmoet ingame worden uiteindelijk vrienden van me..

owja je moet niet dom doen over die foto's want die heb ik zelf niet gepost.. maar daar let niemand op..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 05:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 13:23)
wie zegt dat ik jouw niet mag en jij kent mij niet eens en wie ben jij om voor iedereen te spreken?


Je posts de afgelopen week hebben laten zien dat jij niet erg tevreden bent over de aandacht die je krijgt van de bezoekers hier. Ik denk dat ik voor iedereen kan spreken dat wij ook niet tevreden zijn over de aandacht die jij ons schenkt. Mocht ik onverhoopt voor iemand spreken die een andere mening deelt, dan hoor ik dat graag.

Quote
alle dutch forum gasten die ik ontmoet ingame worden uiteindelijk vrienden van me..

Blijkbaar ontmoet je niemand van dit forum ingame, want je bent niet erg geliefd.

Quote
owja je moet niet dom doen over die foto's want die heb ik zelf niet gepost.. maar daar let niemand op..

Heb ook nergens gezegd dat jij ze zelf gepost hebt, maar sindsdien ben je wel flink aan het e-ragen. Behoud je waardigheid en ga gewoon weg, je zet jezelf alleen nog maar erger voor schut.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 19 2008 07:59am
BBDG, je vergist je. Ik heb een lange tijd geleden nog even met je gespeeld, je was een vriend van Seb geloof ik.
Veranderd niets aan mijn mening hoor. smile.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 19 2008 08:00am
i is vouch wub00n his statements
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 08:35am
Quote (Toasts @ Sat, 19 Jan 2008, 14:59)
BBDG, je vergist je. Ik heb een lange tijd geleden nog even met je gespeeld, je was een vriend van Seb geloof ik.
Veranderd niets aan mijn mening hoor. smile.gif


waarom weet ik daar niets van dan -.-



en wuben doe niet zo fuckinf achterlijk

als iemand een foto van je neefje post en dan iets zegt van kapot verkrachten is dat normaal en volwassen?

het enige wat ik zei was ben mans genoeg om het voor me neus te doen of hou gvd je bek dicht..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 08:43am
je hebt dan wel veel rage posts nodig om 1 zinnetje te zeggen, en het is waar wat toasts zegt of ben je nucleair-manece al vergeten?
Jij was toens aan het slijmen om vrienden te hebben, ontken maar niet.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 19 2008 08:44am
mag ik ook op de yoghurt lijst?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 08:48am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 15:43)
je hebt dan wel veel rage posts nodig om 1 zinnetje te zeggen, en het is waar wat toasts zegt of ben je nucleair-manece al vergeten?
Jij was toens aan het slijmen om vrienden te hebben, ontken maar niet.


nuclear-manece was toen ook even een vriend van me..

ik was aan het slijmen om vrienden te hebben??

leer is nederlands ofzo of zeg normale dingen
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 08:49am
Nee je wilde dat hij vriend van je was biggrin.gif Wel een groot verschil zou ik zeggen.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 19 2008 08:54am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 19 Jan 2008, 16:44)
mag ik ook op de yoghurt lijst?


is goed, dan moet je wel meteen stoppen met posten in dutch forums en hier nooit meer terugkomen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll