d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Wat Ben Je Nu Aan Het Doen Topic
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:58pm
Quote (Xepo @ Thu, Jan 17 2008, 06:56pm)
Hoe stop je dat in je kont?


Eerst op papier schrijven en dan lekker duwen
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 01:30pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 18:58)
Eerst op papier schrijven en dan lekker duwen


Dan stop je er geen 'fehler' meer in.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 01:35pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 17 2008, 07:30pm)
Dan stop je er geen 'fehler' meer in.


Maar wel jou tongetje (hoop ik)
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 01:40pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 19:35)
Maar wel jou tongetje (hoop ik)


Alleen op blauwe maandagen.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 17 2008 02:38pm
wat ben je aan het doen?
ben nu
weer
deze topic aan het lezen

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 02:47pm
Quote (stefan_FFH @ Thu, Jan 17 2008, 08:38pm)
wat ben je aan het doen?
ben nu
weer
deze topic aan het lezen


GEIL!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 17 2008 04:00pm
Ik blijf mezelf.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 17 2008 05:21pm
Quote (JWT @ Thu, 17 Jan 2008, 23:00)
Ik blijf mezelf.


dat wil ik best maar zo ben ik niet <<
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 18 2008 12:11am
keihard aant lachen wat een onzin word hier gepost biggrin.gif

tenshinhan pm me een foto van haar?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 18 2008 02:28am
Fehler = fout

stop dat maar is in je ass
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll