Quote (mrs.piggy @ Tue, 15 Jan 2008, 20:13)
Wel, erm , proficiat? Dat zijn vele uurtjes per dag op d2 :c Dat heb ik er niet echt voor over.
naja tot lvl 92 is gewoon ut he -.-
kost 4 uur? baalen is opzich wel leuk

Quote (CpTJenJen @ Tue, 15 Jan 2008, 21:13)
gaaaaaaaaat heel snel tot lvl 88 voor mn gevoel altijd:P
vanaf dan ga ik altijd opletten , maja tot lvl 93 baalrun je daar niet tegeaan als je een goeie game hebt hoor

92 - 93 gaat sneller als je goei ebaalrun hebt na 93 moet je in volle game dia killen
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 15 2008 02:33pm