d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Char D2 > Yo D00ds
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 15 2008 11:06am
onderzoek wijst uit:

hammerdin > bvc > dru > hammerdin

1 van die 3 en je doe t goed
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 15 2008 11:06am
Quote (mrs.piggy @ Tue, 15 Jan 2008, 17:50)
Jup, non ladder. Het eenvoudigste omdat ik toch niet veel speel.
Ik denk dat ik er ongeveer 1,5 jaar over gedaan heb om hem lvl 93 te krijgen. Dus had ik niet echt veel zin om dat opnieuw op ladder te doen. smile.gif


heh heb ik net men pala lvl 93 gemaakt in 2 dagen sad.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 15 2008 01:13pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 15 2008, 06:06pm)
heh heb ik net men pala lvl 93 gemaakt in 2 dagen sad.gif


Wel, erm , proficiat? Dat zijn vele uurtjes per dag op d2 :c Dat heb ik er niet echt voor over.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 15 2008 01:52pm
Ik had eerst zon d00d gezien die in 1 dag een lvl 93 Ele Druid had ( geen grap )
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 15 2008 01:57pm
Quote (thomas1441 @ Tue, 15 Jan 2008, 20:52)
Ik had eerst zon d00d gezien die in 1 dag een lvl 93 Ele Druid had ( geen grap )


ja was daar moeilijk aan dat kan ik ook.. gelijk in ut stappen ... klaar

ow aids.. das gewoon geen classic rush maar wel zorgen dat je er een hebt met baalq.. is nogsteeds ez, en als je dat niet hebt is het nogsteeds mogelijk tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Jan 15 2008 01:58pm
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 15 2008 02:05pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 15 2008, 08:57pm)
ja was daar moeilijk aan dat kan ik ook..  gelijk in ut stappen ... klaar

ow aids.. das gewoon geen classic rush maar wel zorgen dat je er een hebt met baalq.. is nogsteeds ez, en als je dat niet hebt is het nogsteeds mogelijk tongue.gif


Ut gaat wel snel tot 70 maar 93 ohmy.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 15 2008 02:13pm
Quote (thomas1441 @ Tue, 15 Jan 2008, 21:05)
Ut gaat wel snel tot 70 maar 93 ohmy.gif


gaaaaaaaaat heel snel tot lvl 88 voor mn gevoel altijd:P
vanaf dan ga ik altijd opletten , maja tot lvl 93 baalrun je daar niet tegeaan als je een goeie game hebt hoor tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 15 2008 02:31pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, 15 Jan 2008, 20:13)
Wel, erm , proficiat? Dat zijn vele uurtjes per dag op d2 :c  Dat heb ik er niet echt voor over.


naja tot lvl 92 is gewoon ut he -.-

kost 4 uur? baalen is opzich wel leuk tongue.gif

Quote (CpTJenJen @ Tue, 15 Jan 2008, 21:13)
gaaaaaaaaat heel snel tot lvl 88 voor mn gevoel altijd:P
vanaf dan ga ik altijd opletten , maja tot lvl 93 baalrun je daar niet tegeaan als je een goeie game hebt hoor tongue.gif



92 - 93 gaat sneller als je goei ebaalrun hebt na 93 moet je in volle game dia killen wink.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 15 2008 02:33pm
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 15 2008 08:27pm
Quote (stefan_FFH @ Tue, 15 Jan 2008, 16:44)
carrion nails
zijn pre lod boots uit 08
met
triple res
30+


1.06, komen van classic en ik heb er een hele hoop geconvert tongue.gif

Alle chars zijn wel leuk eigenlijk ^^, heb zelf momenteel een charge/smite/hammer pala, werkt erg goed!

Zwakte van hammerdin is uber ES sorc of amazon, die charge/smite ik nu gewoon dood tongue.gif

BvC ook erg leuk, alleen het is niet echt een char dat de hele game ownt, meer 1v1
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 15 2008 11:51pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, Jan 15 2008, 07:13pm)
Wel, erm , proficiat? Dat zijn vele uurtjes per dag op d2 :c Dat heb ik er niet echt voor over.


van 1 naar 90
is maximaal anderhalf uur
daarna begint het pas

nooit van uber tristen gehoord?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll