d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves > Elke Moderne Breezerslet Heeft Het.
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 13 2008 09:39am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Jan 2008, 13:53)
Omdat er veel homoseksuelen op Hyves zitten en dat de heteroseksuele, mannelijke gebruikers vaak homofiele neigingen krijgen. Jij hebt zeker ook Hyves?


Onderbouw dat met cijfers?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold: 361.72
Jan 13 2008 10:02am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 13 2008 10:06am
Hi Antti hand.gif

reportz
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 13 2008 06:09pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 11 Jan 2008, 18:07)
Hyves is voor homo's. Zelfs de beginletters zijn hetzelfde (opletten tensinhan)


Hyves voor homo's ,dan bestaan er dus ruim 5mil homo's in NLD wink.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 14 2008 02:04am
Quote (tenshinhan @ Mon, Jan 14 2008, 12:09am)
Hyves voor homo's ,dan bestaan er dus ruim 5mil homo's in NLD wink.gif
Zoveel leden? ohmy.gif

Cijfers!

Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 14 2008 02:26am
Quote (JurK. @ Sat, 12 Jan 2008, 18:41)
ja of meerdere kopjes die alleen jij kan zien als je er voor kiest

hele vage bekenden
vage bekenden
bekenden
kenissen
vrienden
sletjes
afewerkt (trash)


Dit komt binnekort las ik in de nieuwsbrief smile.gif
Quote (JWT @ Mon, 14 Jan 2008, 09:04)
Zoveel leden? ohmy.gif
Cijfers!

Zie nieuwsbrief tongue.gif
Of google: http://www.google.com/search?q=hyves+5+miljoen+leden
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 02:28am
Quote (MarkIris @ Mon, 14 Jan 2008, 10:26)


Nerd.
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 14 2008 02:33am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 09:28)
Nerd.

http://www.nerdtests.com/
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 14 2008 02:55am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 10:28)
Nerd.


Jij bent echt stoer man! Dat je met al die constructieve posts Mark voor aap zet. Oh nee, dat doe je niet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll