d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Heb Een Diablo Clone Gevonden! > Opvolger Diablo 2?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 12 2008 01:49pm
Quote (Skulvar @ Sat, Jan 12 2008, 02:42pm)
Zou ik een van die 2 invites mogen hebben, aub? rolleyes.gif


ik heb er één gegeven aan sefran, en ik had er nog één beloofd aan demonsangel, maar die heeft nog steeds z'n emailadres niet gepmed.
als hij de invite niet meer moet hebben, kan jij hem hebbe...
Jan 12 2008 01:51pm
Inappropriate Post Content
Jan 12 2008 01:54pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 12 2008 01:58pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, Jan 12 2008, 08:54pm)
verstuurd, veel plezier ermee wink.gif


Many mercikes smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 12 2008 02:00pm
Als iemand er nog een heeft en hem aan mij wil geven zou ik heel blij zijn ;_;
Skulvar@hotmail.com
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 12 2008 07:16pm
is nieuwe WoW clone die best goed is en miljoenen gebruikers heeft in azie:

http://www.perfectworld.com.my/

jammer dat er nog geen europese server, we moeten op de maleisische server en de site is ook sloom :/
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 12 2008 09:55pm
Quote (robuust @ Sun, Jan 13 2008, 02:16am)
is nieuwe WoW clone die best goed is en miljoenen gebruikers heeft in azie:

http://www.perfectworld.com.my/

jammer dat er nog geen europese server, we moeten op de maleisische server en de site is ook sloom :/


Kankerspel
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 13 2008 02:30am
Quote (robuust @ Sun, 13 Jan 2008, 02:16)
is nieuwe WoW clone die best goed is en miljoenen gebruikers heeft in azie:

http://www.perfectworld.com.my/

jammer dat er nog geen europese server, we moeten op de maleisische server en de site is ook sloom :/


Heb die gedownload een tijdje terug, is de laaste keer dat ik zo'n "free asian morpg" probeer.
Die zijn toch altijd totaal rubbish, en niks anders dan een total grind. ( en mja asians spelen zijn zot van endless grinds...niet echt onze gamestyle).

Kheb Mythos effe gespeeld maar denk dat het weer de zelfde kant gaat uitgaan zoals HGL (quest system etc).
Zodat je de meerderheid van je tijd alleen doorbrengt.
Maar met de epic maps zou het misschien beter kunnne uitdraaien who knows...

Iemand al veell party experience gehad in Mythos?

Sefran.


Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 13 2008 03:21am
zou dit ook wel eens willen proberen imo
wel mar af en toe , blijf actief op d2,is gwn van tijd es saai , kan k tenminste dat ff doen

als iemand hier nog inviteje heeft en die aan mij wil opofferen , smile.gif

This post was edited by cranium-sf on Jan 13 2008 03:21am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll