Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 10 2008, 04:05pm)
De eerste keer gebalt was nog niet zo heel lang geleden, een paar maanden. Was met mijn huidige vriendin, waar ik die avond bleef slapen.
Minder lang geleden toch?
Tom, nadat je dit hebt gepost heb ik meer respect voor je. player!
Ik ben ontgroend toen ik 12 (volgens mij) was.
Ik ben voor t eerst verder gegaan toen ik 16 was.
Ik ben ontmaagd afgelopen zomer.
This post was edited by JWT on Jan 10 2008 02:03pm