d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vocabulaire > Kk Nn Owned Cry
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 06:07pm
Quote (Akiraprise @ Thu, Jan 10 2008, 01:07am)
Moet wel in het engels he.. en dat kan beter... ^^


CANCERRETARD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 06:08pm
ja hiervoor krijgen jullie warns.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:08pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 12:08am)
ja hiervoor krijgen jullie warns.


Define jullie?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 06:09pm
Quote (Akiraprise @ Thu, Jan 10 2008, 01:08am)
Define jullie?


Denk eens na?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 06:10pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 00:08)
ja hiervoor krijgen jullie warns.


hoe kan je warns weg krijgen zonder aan iets te zuigen btw?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:12pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:10am)
hoe kan je warns weg krijgen zonder aan akiraprise te zuigen?


Pardon?!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 06:14pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 01:10am)
hoe kan je warns weg krijgen zonder aan iets te zuigen btw?


Wachten.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:14pm
30 dagen wachten en daarna vragen of ze weg mogen ofzo
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 06:15pm
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 00:14)
30 dagen wachten en daarna vragen of ze weg mogen ofzo


hoe lang heb jij je 10% al?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:17pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:15am)
hoe lang heb jij je 10% al?


sinds gisteravond had meteen 24 uur ban..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll