d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 10 2008 03:40am
Quote (JurK. @ Wed, Jan 9 2008, 01:00pm)
eendeborst met frambozensaus is wel 1 van mijn favoriete gerechten. verder ben ik ook erg verzot op het meeste wild (behalve wild zwijn)

ja en als liefhebber ben ik ook dol op tappa's

en in tegenstelling tot jullie; ja, ik kook t wel zelf wink.gif

part-time kok smile.gif

Als fanatieke Asterix en Obelix fan heb ik altijd al eens zwijn willen eten.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 10 2008 04:32am
Pizza Salami en Bruine bonen met spek en stroop staan op een gedeelde eerste plaats.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 10 2008 04:55am
Quote (Skulvar @ Thu, Jan 10 2008, 09:40am)
Als fanatieke Asterix en Obelix fan heb ik altijd al eens zwijn willen eten.


Heb net een zwijn op.. lekker man
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 05:03am
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 12:55)
Heb net een zwijn op.. lekker man


Een lief zwijntje?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 10 2008 05:04am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jan 10 2008, 11:03am)
Een lief zwijntje?


Ik weet niet.. hij was al dood
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 10 2008 06:38am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 8 2008, 02:27pm)
Hoe maken jullie Chinese motherfuckers die eieren klaar? Die zijn fijjjjjjjjjjn! heart.gif

Mijn favoriete eten is nasi van de chinees. Oooh en satésoep!


pan met water+beetje olie opzetten, als t water kookt ei erin gooien(zonder schaal, gewoon zegmaar op de manier waarop je normaal ei bakt)

paar minuuutjes wachten, evt wat sojasaus of groente/noodles/vlees/zout toevoegen(als je dingen toevoegd is een wok echt 10x beter dan een pan)


zo easy
hou wel van oosters eten , maar voor goeie vis kan je me ook wakker maken tongue.gif

This post was edited by Rogier on Jan 10 2008 06:40am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2008 07:05am
Quote (Rogier @ Thu, Jan 10 2008, 12:38pm)
pan met water+beetje olie opzetten, als t water kookt ei erin gooien(zonder schaal, gewoon zegmaar op de manier waarop je normaal ei bakt)

paar minuuutjes wachten, evt wat sojasaus of groente/noodles/vlees/zout toevoegen(als je dingen toevoegd is een wok echt 10x beter dan een pan)
Verbaast me niks dat net jij dit weer weet.

Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 10 2008 07:12am
vriendin eh >_> kan dr lichtjes naastzitten maar als ik er naast zit zal licha(rubberninja) me wel verbetere

This post was edited by Rogier on Jan 10 2008 07:16am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 07:19am
Quote (Rogier @ Thu, 10 Jan 2008, 15:12)
vriendin eh >_> kan dr lichtjes naastzitten maar als ik er naast zit zal licha(rubberninja) me wel verbetere


Heb je een Chinese chick?
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 10 2008 07:22am
jup ruben
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll