Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 8 2008, 02:27pm)
Hoe maken jullie Chinese motherfuckers die eieren klaar? Die zijn fijjjjjjjjjjn!

Mijn favoriete eten is nasi van de chinees. Oooh en satésoep!
pan met water+beetje olie opzetten, als t water kookt ei erin gooien(zonder schaal, gewoon zegmaar op de manier waarop je normaal ei bakt)
paar minuuutjes wachten, evt wat sojasaus of groente/noodles/vlees/zout toevoegen(als je dingen toevoegd is een wok echt 10x beter dan een pan)
zo easy
hou wel van oosters eten , maar voor goeie vis kan je me ook wakker maken
This post was edited by Rogier on Jan 10 2008 06:40am