Quote (Hellskin @ Tue, 8 Jan 2008, 01:48)
ik heb wat met een meisje gehad dat in de buurt van antwerpen woonde.
zij had zo'n lief accent. goesting. dat kreeg ik ervan

righty-o.. heb er ook een keer zo1 ontmoet, daar gaat je bloed echt sneller van stromen, vooral als ze n beetje gaan aandringen

:D raur!
ben zelf west-brabander en heb aantal vriendinne in Amsterdam die mijn accentje echt superschattig vinde. nou goed, ik heb niet te klage, ik kom daar af en toe wel schattig doen or