d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dialecten
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 9 2008 06:04am
Quote (Hellskin @ Tue, 8 Jan 2008, 01:48)
ik heb wat met een meisje gehad dat in de buurt van antwerpen woonde.

zij had zo'n lief accent. goesting. dat kreeg ik ervan biggrin.gif


righty-o.. heb er ook een keer zo1 ontmoet, daar gaat je bloed echt sneller van stromen, vooral als ze n beetje gaan aandringen biggrin.gif:D raur!

ben zelf west-brabander en heb aantal vriendinne in Amsterdam die mijn accentje echt superschattig vinde. nou goed, ik heb niet te klage, ik kom daar af en toe wel schattig doen or wink.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:11am
Ik kom uit Delft en denk dat wij vrij normaal nederlands praten! Alleen onze stad wordt best wel eens geinfiltreerd door Hagenesen en Rotterdammers. :/
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold: 974.51
Jan 9 2008 12:31pm
joah ik ken wok wel nun bietje plat zunderts proate maar wok nou niej echt jill goe
Zuid Brabant dus....
En ik vind trouwens dat ze in Breda het Nederlandst van Nederland praten tongue.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 9 2008 12:59pm
Quote (Koen_Tjuh @ Wed, Jan 9 2008, 06:31pm)
joah ik ken wok wel nun bietje plat zunderts proate maar wok nou niej echt jill goe
Zuid Brabant dus....
En ik vind trouwens dat ze in Breda het Nederlandst van Nederland praten tongue.gif
Vind jij ja.

Het is Haarlem, Dronten en nog 1 plaats. (alleen vergeten!)

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 01:17pm
Quote (JWT @ Wed, 9 Jan 2008, 19:59)
Vind jij ja.

Het is Haarlem, Dronten en nog 1 plaats. (alleen vergeten!)


HAHAHHAHAHA
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 13 2008 06:35am
On topic:
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 13 2008 06:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 07:17pm)
HAHAHHAHAHA
Had je wat, kneusje?

Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 13 2008 07:29am
Quote (WeedNator @ Mon, 7 Jan 2008, 19:32)
gewaun lekkâh haags prate


Hoi kareltje, vriend van Johnny Flodder.

Brabants is nog altijd het leukste.

Brabant ftw.

Mart
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 13 2008 12:20pm
Quote (robuust @ Wed, 9 Jan 2008, 14:11)
Ik kom uit Delft en denk dat wij vrij normaal nederlands praten! Alleen onze stad wordt best wel eens geinfiltreerd door Hagenesen en Rotterdammers. :/


Waar in delft precies?ohmy.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 13 2008 01:32pm
Quote (mUMmY- @ Sun, 13 Jan 2008, 18:20)
Waar in delft precies?ohmy.gif


tanthof
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll