d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gaming List > Wat Speel Je Nu , En Wat Verwacht Je?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 7 2008 03:01pm
Quote (Neoptolemos @ Mon, Jan 7 2008, 12:29pm)
Lufia 2: Rise Of The Sinistrals


wrom
zie ik jouw dan altijd needlists voor dia maken
allemaal van die troep dingen die je nodig hebt dan^^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 7 2008 04:01pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Jan 7 2008, 09:01pm)
wrom
zie ik jouw dan altijd needlists voor dia maken
allemaal van die troep dingen die je nodig hebt dan^^
-.-'

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 7 2008 05:00pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 7 Jan 2008, 22:01)
wrom
zie ik jouw dan altijd needlists voor dia maken
allemaal van die troep dingen die je nodig hebt dan^^

Hij geeft 't weg. Neoptolemos doet aan liefdadigheid.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 8 2008 12:37am
Nu:
WoW Bioshock N3

Op aan het wachten:
Fable 2, UT3 voor x360, gta4


Quote (triple_han @ Sat, 5 Jan 2008, 17:27)
Mario is missing op dit moment!
Ik wacht natuurlijk op deel 2.


Daar moet je met luigi door die steden lopen toch?

This post was edited by xycho2d on Jan 8 2008 12:38am
Member
Posts: 130,571
Joined: Apr 16 2006
Gold: 113,850.00
Jan 8 2008 04:40am
Ik speel Archlord atm, check signature voor info smile.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 8 2008 12:05pm
Zal ik nog even zeggen wat ik verwacht:

Ik kijk uit naar Mythos, een diablo clone die ook nog eens online kan!

http://www.mythos.com/
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 8 2008 03:16pm
Quote (Akiraprise @ Tue, 8 Jan 2008, 20:05)
Zal ik nog even zeggen wat ik verwacht:

Ik kijk uit naar Mythos, een diablo clone die ook nog eens online kan!

http://www.mythos.com/


TOEVALLIG KWAM IK VIA GOOGLE WEER HIER TERECHT DUS NIET VAN OOH JE KOMT TOG WEER TERUGBLABLA



ik heb nog een beta invite als je er wat voor terug kan geven.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 03:28pm
Quote (edujackass @ Tue, 8 Jan 2008, 22:16)
TOEVALLIG KWAM IK VIA GOOGLE WEER HIER TERECHT DUS NIET VAN OOH JE KOMT TOG WEER TERUGBLABLA



ik heb nog een beta invite als je er wat voor terug kan geven.


jajaja wb eduard
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 8 2008 03:29pm
Quote (edujackass @ Tue, Jan 8 2008, 09:16pm)
TOEVALLIG KWAM IK VIA GOOGLE WEER HIER TERECHT DUS NIET VAN OOH JE KOMT TOG WEER TERUGBLABLA



ik heb nog een beta invite als je er wat voor terug kan geven.


ik geef je daar 5 fg voor meer niet tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 8 2008 03:39pm
maak het paypall geld en we hebben een deal.

naja hier zou ik weer een warn voor krijgen dus doe maar de fg fggt. post hier je mail want ik kan niet pmen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll