d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gelukkig Nieuwjaar
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 10:52am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 18:09)
Oh, wat leuk.
Wat doe je er zoal mee?
Ik poets hem elke zondag middag, doordeweeks poch ik met mijn glanzende muntstuk bij mijn vrienden. Hoofdzakelijk bewaar ik hem, hopende dat hij veel geld waard wordt, zodat ik op mijn 18e het huis uit kan.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 10:54am
Quote (Xepo @ Wed, 2 Jan 2008, 17:52)
Ik poets hem elke zondag middag, doordeweeks poch ik met mijn glanzende muntstuk bij mijn vrienden. Hoofdzakelijk bewaar ik hem, hopende dat hij veel geld waard wordt.


Wat leuk zeg!

Quote (Xepo @ Wed, 2 Jan 2008, 17:52)
zodat ik op mijn 18e het huis uit kan.


Quote (MilkAndCookies @ Wed, 2 Jan 2008, 14:53)
sneu! :C



Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 2 2008 11:10am
Quote (WemyNM @ Wed, Jan 2 2008, 05:05pm)
Haha, die foto.
Wat een schwanz.



De rest van je guldens?
40 cent is geen gulden, Einstein.


Ik mag hopen dat he begrijpt wat ik ermee bedoel.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 2 2008 01:25pm
allemaal de beste wensen vanuit nijkerk :-)
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 2 2008 04:30pm
Quote (PYF_Secret @ Wed, 2 Jan 2008, 20:25)
allemaal de beste wensen vanuit nijkerk :-)


JE BENT TE LAAT!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 2 2008 04:54pm
Quote (Daemos-ragen @ Wed, Jan 2 2008, 11:30pm)
JE BENT TE LAAT!


Het gaat om het idee! biggrin.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 2 2008 05:00pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 2 Jan 2008, 14:53)
Ik heb mijn roem vergaard in de tijd dat je nog gewarnd werd voor 'kanker' en het typen van 'CLOSED'. Door de verharding van de maatschappij wordt dat tegenwoordig gedoogd. Allemaal de fout van de euro.



Geniaal thumbsup.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 3 2008 08:57am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 2 Jan 2008, 13:52)



Quote (Han's Profile)
Please for the sake of God, if you are either 13 or ugly as hell, don't even dare to act all tough against me or others, we both know that in real life you would never even dare to talk to me because I actually do not look like an Asian version of Harry Potter. So go back to your mom and leave d2jsp alone.
There's no need to name anyone in particular, I trust that you know very well who you are.


Leugens! ohmy.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 3 2008 01:26pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 3 Jan 2008, 16:57)
Leugens! ohmy.gif


Hij spreekt de waarheid... In werkelijkheid lijkt ie meer op Terror Jaap!

Het is fokking niet normaal...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 01:32pm
Quote (Spykerr @ Thu, Jan 3 2008, 08:26pm)
Hij spreekt de waarheid... In werkelijkheid lijkt ie meer op Terror Jaap!

Het is fokking niet normaal...


Terror jaap? o_Ô
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll