d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G Z N > Guild Zonder Naam
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jan 6 2008 02:33pm
Quote (mrs.piggy @ Sun, 6 Jan 2008, 21:12)
hoeveel geef je ervoor?


liefst krijg ik ofc wink.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 02:50pm
Quote (mrs.piggy @ Sun, Jan 6 2008, 09:12pm)
hoeveel geef je ervoor?


Mehehe.
Als ik er wat voor krijg wil ik er ook wel over nadenken. tongue.gif
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jan 6 2008 02:51pm
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 21:50)
Mehehe.
Als ik er wat voor krijg wil ik er ook wel over nadenken. tongue.gif


je kunt fg krijgen wink.gif
door mee te doen aan raffles en geluk hebben xd
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 6 2008 03:12pm
Quote (ufGlenn @ Sun, Jan 6 2008, 08:51pm)
je kunt fg krijgen wink.gif
door mee te doen aan raffles en geluk hebben xd


ik heb je guild charter gelezen
ik weet zker dat je er op terug komt op de fg die jij geeft als iemand 10 gp's in een keer haalt
dat wordt gewoon te duur wink.gif als er een pro slasher komt
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 6 2008 03:43pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, 6 Jan 2008, 23:12)
ik heb je guild charter gelezen
ik weet zker dat je er op terug komt op de fg die jij geeft als iemand 10 gp's in een keer haalt
dat wordt gewoon te duur wink.gif als er een pro slasher komt


vindt het eigenlijk vrij weinig... er zijn zat guilds waar je meer fg krijgt voor vergaarde guild points...

niet dat het belangrijk is... LS speel je toch meer voor jezelf dan voor je guild
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 6 2008 03:47pm
jouw guild schiet al lekker op met je 1.40 he?^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 6 2008 04:05pm
Quote (JurK. @ Sun, 6 Jan 2008, 22:47)
jouw guild schiet al lekker op met je 1.40 he?^^


XD

verballed.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 04:11pm
Quote (JurK. @ Sun, 6 Jan 2008, 22:47)
jouw guild schiet al lekker op met je 1.40 he?^^


Ja het blijft voor mensen realistisch dat ze ooit een keer de raffle pot winnen.
10k forum gold kan ie wel gebruiken!!!!


*btw* Je kan ook via lenen.nl een goedkope lening afsluiten en daarvan njaguar (Pauwll,,) doneren voor Forum Gold!!!!!!!!!
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 7 2008 02:11am
Quote (ufGlenn @ Sun, Jan 6 2008, 09:33pm)
liefst krijg ik ofc wink.gif


ik ook, daarom dat ik het vroeg

Quote (stefan_FFH @ Sun, Jan 6 2008, 10:12pm)
ik heb je guild charter gelezen
ik weet zker dat je er op terug komt op de fg die jij geeft als iemand 10 gp's in een keer haalt
dat wordt gewoon te duur wink.gif als er een pro slasher komt


ai ai, ben je nu al jaloers? sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 02:13am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, 6 Jan 2008, 23:11)
Ja het blijft voor mensen realistisch dat ze ooit een keer de raffle pot winnen.
10k forum gold kan ie wel gebruiken!!!!


*btw* Je kan ook via lenen.nl een goedkope lening afsluiten en daarvan njaguar (Pauwll,,) doneren voor Forum Gold!!!!!!!!!


goedkope leningen bestaan niet? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll