Quote (Skulvar @ Thu, 3 Jan 2008, 13:41)
Ik vroeg me af over welke regels hij het had, en waarom ie ineens zo boos is.

Edit; Om een beetje on topic te blijven vond ik Gn'R wel een mooie uit pyf's lijstje.

<utuub link>
Hey Joe, van Deep Purple, waar ik het in m'n vorige post over had. Met geniale intro, woeh!
Ik luisterde hem gister. Super

. Heel veel nummers van ze zijn ontzettend goed, terwijl eigenlijk de meerderheid van de mensen 'Smoke on the Water' en 'Child in Time' als enige kent. Child in Time is dan ook wel een vréselijk goed nummer, de zangsolo en gitaarsolo erin

. En Smoke on the Water heeft misschien wel een melodietje dat blijft hangen, en 't is makkelijk op de gitaar, maar het is en blijft jammer dat veel mensen niet meer van ze kennen.
Heeft iemand trouwens de live-versie van Child in time gezien bij de top2000? Hier een youtubeje ervan:
http://youtube.com/watch?v=1KnTAdfdcWIKomt nog heel aardig in de buurt bij de kwaliteit van de studioversie.
This post was edited by mUMmY- on Jan 3 2008 06:56am