d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk > Yea!
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 11:41am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:23)
Ja, ik ben zoooo kinderachtig. Ga jij nog vuurwerk kopen, zeun?


hou is op met jezelf voor schut te zetten dat is mijn taak.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 25 2007 11:55am
Quote (Zompy @ Tue, Dec 25 2007, 06:12pm)
gast... stop met je spam hier.... zoek een leven ofzo


Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 01:20pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 25 2007, 05:41pm)
hou is op met jezelf voor schut te zetten dat is mijn taak.
Je haalt de woorden uit de mond van velen, for sure.

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 25 2007 01:24pm
vuurwerk is niet kinderachtig.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 03:34pm
Quote (edujackass @ Tue, 25 Dec 2007, 21:24)
vuurwerk is niet kinderachtig.


idd sommige die ik ken hebben 10 lawine pijlen biggrin.gif iets voor jou denk k tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 25 2007 04:03pm
ik zoek op het moment nog een leverancier.
een klasgenoot wil ze verkopen voor fucking 15 euro per stuk...en dat is dus veel te duur.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 05:04pm
Quote (edujackass @ Tue, 25 Dec 2007, 23:03)
ik zoek op het moment nog een leverancier.
een klasgenoot wil ze verkopen voor fucking 15 euro per stuk...en dat is dus veel te duur.


wat een afzetter
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 06:30pm
vuurwerk is leuk tot je 14e ~15e
dan gebruik je je geld heeel veel liever voor wat extra tijd in de kroeg smile.gif

blijft wel leuk om naar dat grote siervuurwerk te kijken natuurlijk =)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 25 2007 06:34pm
komop ik ben nog 17. dus nu maak ik gewoon alles op en later alleen maar sier wink.gif
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 06:51pm
Quote (edujackass @ Wed, Dec 26 2007, 12:34am)
komop ik ben nog 17. dus nu maak ik gewoon alles op en later alleen maar sier wink.gif


ga uit inplaats van vuurwerk aub XD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll