d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje: Zijn Er Eigenlijk Nederlandse Guilds?? > Zo Ja Antwoord Ff
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 01:16pm
Quote (Mischa @ Tue, 25 Dec 2007, 18:47)
oja :$
naja care ik vind het een mooi plaatje


Jup. Is het ook wel. Maarja, ik herinner me nog dat iemand - volgens mij echt BadBoyDeGekste - een tempelier wilde zijn. Maar het niet wilde geloven dat het ook eigenlijk grondleggers van het racisme waren.. ;D
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 05:16pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 19:45)
Racisme kan ook te maken hebben met Godsdienst, vriendin. Waar het in dit geval wel om ging.


godsdienst heeft NIETS met een ras te maken, het is wel dicriminatie maar geen racisme

je hoort niet bij het ras protestant of het ras Christen

Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 20:16)
Jup. Is het ook wel. Maarja, ik herinner me nog dat iemand - volgens mij echt BadBoyDeGekste - een tempelier wilde zijn. Maar het niet wilde geloven dat het ook eigenlijk grondleggers van het racisme waren.. ;D



jopngen je kent me niet eens ohmy.gif

ik heb een grootte hekel aan godsdiensten ik zou wel de laatste zijn die zoiets wil.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 25 2007 05:17pm
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 25 2007 05:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 14:39)
ga lekker je moeder vervelen jij met je vooroordelen


als er hier iemand is die vervelend is, ben jij het wel... je bent de grootste spammer van de afgelopen weken, kerel(tje)


speciaal voor jou
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 05:24pm
Quote (Spykerr @ Wed, 26 Dec 2007, 00:18)
als er hier iemand is die vervelend is, ben jij het wel... je bent de grootste spammer van de afgelopen weken, kerel(tje)


speciaal voor jou


kutkind dat je bent wink.gif

ik maak tenminste post die niet offtopic zijn.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 25 2007 05:44pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 26 Dec 2007, 01:24)
kutkind dat je bent wink.gif

ik maak tenminste post die niet offtopic zijn.


ja precies... leuk om kutkind genoemd te worden door een minderjarig jochie die naar alle waarschijnlijkheid nog vrolijk bij papa en mama woont.

maar geloof maar wat je wilt... droom maar fijn verder
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 05:50pm
Quote (Spykerr @ Wed, 26 Dec 2007, 00:44)
ja precies... leuk om kutkind genoemd te worden door een minderjarig jochie die naar alle waarschijnlijkheid nog vrolijk bij papa en mama woont.

maar geloof maar wat je wilt... droom maar fijn verder


je zit echt de hele tijd te janken

mijn guild zal wel niet goed zijn omdat jij denkt dat de naam gay klinkt OMG- is gewoon onze clantag en PvP is wat we doen (wtf moet je nou)

en ik ben een klein kind? wat de fuck ben jij dan een 40 jarige die snachts om 10 voor 1 op eerste kerstdag nog mensen loopt te beledigen?

PS: ik ben niet minderjarig -.-

en ja ik woon bij men ouders O.o wat erg
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 26 2007 05:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 25 2007, 11:50pm)
je zit echt de hele tijd te janken

mijn guild zal wel niet goed zijn omdat jij denkt dat de naam gay klinkt OMG- is gewoon onze clantag en PvP is wat we doen (wtf moet je nou)

en ik ben een klein kind? wat de fuck ben jij dan een 40 jarige die snachts om 10 voor 1 op eerste kerstdag nog mensen loopt te beledigen?

PS: ik ben niet minderjarig -.-

en ja ik woon bij men ouders O.o wat erg


echt wat een haat naar bb
bb is lief (L)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 26 2007 06:34am
Quote (Mischa @ Wed, 26 Dec 2007, 12:29)
echt wat een haat naar bb
bb is lief (L)


hey hoe is jouw kerst ^^
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 26 2007 06:39am
Ik had heel graag OMG-PvP gejoint, maar helaas is Njaguar zo flauw om dat onmogelijk te maken sad.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 27 2007 10:35am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 23:16)
godsdienst heeft NIETS met een ras te maken, het is wel dicriminatie maar geen racisme

je hoort niet bij het ras protestant of het ras Christen


Eigenlijk heeft godsdienst ALLES met een ras te maken. En ja, je kan racisme uiten op grond van geloof.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll