d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Speelt Iemand Het Hier?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 05:03pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 11:02pm)
alles op je pc is text based imo


Jij met je msdos ja
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 05:04pm
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 00:03)
Jij met je msdos ja


moest hier wel om lachen, dank je
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 05:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 11:04pm)
moest hier wel om lachen, dank je


your welcome.. baby.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 05:38pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 12:02am)
alles op je pc is text based imo


Is dat een mening? ohmy.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 05:40pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 12:02am)
alles op je pc is text based imo


Is dat een mening? tongue.gif

Quote (Akiraprise @ Thu, Jan 10 2008, 12:03am)
Jij met je msdos ja


Dus je beweerd dat Badboy textbased is?

Quote (Akiraprise @ Thu, Jan 10 2008, 12:06am)
your welcome..  baby.gif


Zijn welkom ja.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 05:45pm
Quote (Skulvar @ Wed, 9 Jan 2008, 23:40)
Dus je beweerd dat Badboy textbased is?


alleen in combinatie met msdos
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 05:48pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:45am)
alleen in combinatie met msdos


Oh ja, natuurlijk!
Maar wat is ie dan zonder msdos?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 05:49pm
Quote (Skulvar @ Wed, 9 Jan 2008, 23:48)
Oh ja, natuurlijk!
Maar wat is ie dan zonder msdos?


niet textbased, niet eens een klein beetje.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 05:53pm
Quote (Skulvar @ Wed, Jan 9 2008, 11:48pm)
Oh ja, natuurlijk!
Maar wat is ie dan zonder msdos?


gay?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 10 2008 11:36am
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 00:53)
gay?


GoT?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll