d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Besnijdenis > Besneden?
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 05:34pm
ik heb trouwes het woord smegma verkozen tot het smerigste woord in de nederlandse taal:S
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 05:48pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:34am)
ik heb trouwes het woord smegma verkozen tot het smerigste woord in de nederlandse taal:S


Tja, daar zou ik ook een oud dood topic voor naarboven slepen.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 05:50pm
Quote (Skulvar @ Wed, 9 Jan 2008, 23:48)
Tja, daar zou ik ook een oud dood topic voor naarboven slepen.


moest het even kwijt, sorry
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 05:53pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:50am)
moest het even kwijt, sorry


Heel begrijpelijk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 06:13pm
haha
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:14pm
hihi
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 10 2008 11:34am
nvm.

This post was edited by uNoTopia on Jan 10 2008 11:35am
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 06:55am
Het is hygiënischer. Het voorkomt ongemakkelijkheden i.v.m. prostaat.
Terwijl je aan het urineren bent, en je bent klaar enz, blijft er urine onder je vel, soms gaat het zelfs gewoon terug, wat niet zo evident is. Niet goed "pissen" is een van de oorzaken van prostaatkanker en andere ongemakkelijkheden. Lees maar.

Anyways, ik was 9... sad.gif
Een belgische doktor heeft het gedaan. Ik herinner me die dag nog heel goed. Voor je word besneden, moet de doktor zien of je penis geschikt is.
"Broek uit en liggen".
Ik dacht wtf... "Moet da? kunde da ni zo zien?".
"Komaan jongen, ik ben doktor. Broek uit en liggen, anders geen lekstok"
Dan spant die je vel over je eikel. Hij trekt het helemaal naar achter, zover het kan. Heel aandachtig is die aan het inspecteren of er geen weefsels zijn die er eerst moeten uitgesneden worden, want eenmaal na de besnijdenis, naait die je vel juist onder je eikel dicht.
"Doktor, dat doet pijn." En spontaan begin ik te huilen "weeeiiiiiiii weiiiii ik wiiiill niiiii"
"Jongen je moet geen schrik hebben, ik ben maar aan het kijken."
"weiiiiii weiiii papa zeg da die moet ophouden"
Ja hiere se, pa zat daar te lachen... "Akin, verman je!! Das de doktor, die doet geen pijn"
"weiiiiii weiiiiii"
"Ok, trek je broek weer aan" Hij geeft me een lekstok...
Een week later, in de ziekenhuis "Sint Augustinus" in Wilrijk.
"Aaaah, grote flinke jongen, ben je er klaar voor?"
"Voor wat meneer de doktor?"
"Awel, voor de besnijdenis"
"Wat is dat?"
"Oooow..." Dan vraagt die aan papa : "Weet hij niet wat ik ga doen?"
"Neen, ik heb niet verteld in detail wat er gaat gebeuren, ik heb gezegd dat de doktor een man van je ging maken"
Ik voeg er direct bij : "Ja doktor, hoe ga je van mij een man maken?"
"Dan zal ik hem volledig in narcose doen? In dit geval doen we normaal plaatselijke verdoving."
"Ja doe maar"
Ik lig in de operatie kamer te staren naar het plafond. Pa houd men hand van. Er komt een extreem lang man naar binnen. Hij heeft een blauw bril op en kijkt me aan met een glimlach. "Brave jongen, flink van je!". Brengt een apparaat, neemt een verlengstuk met een masker aan het uiteinde. "Mag ik dit omdoen?" Ik zeg : "Waarom?". "Dit gaat je laten slapen". "Maar ik wil niet slapen". "Maar je moet, anders gaat je heel veel pijn hebben". Ik vraag me weer af : "Maar wat gaan jullie nu eigenlijk doen? Waarom ga ik pijn hebben".
Dan zegt pa eindelijk, een paar minuten voor het gebeuren : "Zie zoon. Je moet een man worden. Elke jongen moet da uiteindelijk doen."
"Wat pa?"
"De doktor gaat een een stukje van je pietje afsnijden."
"WEIIIIIIIIIIIIIIIIIII WEIIIIIII NEEEEEEEE PAPA NEEEEEEEEEEE WEIIIIIIIIIIIII"
Die lange man : "Kom, zet die masker op, en goed ademen"
"WEIIIIIII NEEEE NEEEEE NEEEE WEIIIIIII"
Daarna weet ik het niet meer.

De volgende dagen verlopen echt naar mijn zin. Heel veel mensen die op bezoek komen. Heel veel cadeaus en geld.
Mensen die kwamen en zeiden : "Mag ik kijken? Ik geef je geld" biggrin.gif
Ik dacht: "geld? fuck yeah!! je mag het zelfs aanraken"
Op den duur was dat normaal geworden. Iedereen die vroeg of die mocht kijken. "Eerst geld of cadeaus, dan mag je kijken"
Haha... Wist ik veel dat zowieso ging gebeuren. In onze cultuur, maken we er echt een feest van. Pa had Feestzaal Harmonie afgehuurd. Een feestzaal voor 1000+ man in Antwerpen. Er kwam minstens 1200 man op af. Allemaal voor mij!! Eten, drinken, dansen enz.. Nog meer geld, nog meer cadeau's... biggrin.gif

Dus ehm... in onze cultuur, MOET het gewoon. Hygiëne, voorkomen van ongemakkelijkheden, enz...
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 11 2008 07:04am
Quote (MorphX @ Fri, Jan 11 2008, 12:55pm)
Het is hygiënischer. Het voorkomt ongemakkelijkheden i.v.m. prostaat.
Terwijl je aan het urineren bent, en je bent klaar enz, blijft er urine onder je vel, soms gaat het zelfs gewoon terug, wat niet zo evident is. Niet goed "pissen" is een van de oorzaken van prostaatkanker en andere ongemakkelijkheden. Lees maar.

Anyways, ik was 9... sad.gif
Een belgische doktor heeft het gedaan. Ik herinner me die dag nog heel goed. Voor je word besneden, moet de doktor zien of je penis geschikt is.
"Broek uit en liggen".
Ik dacht wtf... "Moet da? kunde da ni zo zien?".
"Komaan jongen, ik ben doktor. Broek uit en liggen, anders geen lekstok"
Dan spant die je vel over je eikel. Hij trekt het helemaal naar achter, zover het kan. Heel aandachtig is die aan het inspecteren of er geen weefsels zijn die er eerst moeten uitgesneden worden, want eenmaal na de besnijdenis, naait die je vel juist onder je eikel dicht.
"Doktor, dat doet pijn." En spontaan begin ik te huilen "weeeiiiiiiii weiiiii ik wiiiill niiiii"
"Jongen je moet geen schrik hebben, ik ben maar aan het kijken."
"weiiiiii weiiii papa zeg da die moet ophouden"
Ja hiere se, pa zat daar te lachen... "Akin, verman je!! Das de doktor, die doet geen pijn"
"weiiiiii weiiiiii"
"Ok, trek je broek weer aan" Hij geeft me een lekstok...
Een week later, in de ziekenhuis "Sint Augustinus" in Wilrijk.
"Aaaah, grote flinke jongen, ben je er klaar voor?"
"Voor wat meneer de doktor?"
"Awel, voor de besnijdenis"
"Wat is dat?"
"Oooow..." Dan vraagt die aan papa : "Weet hij niet wat ik ga doen?"
"Neen, ik heb niet verteld in detail wat er gaat gebeuren, ik heb gezegd dat de doktor een man van je ging maken"
Ik voeg er direct bij : "Ja doktor, hoe ga je van mij een man maken?"
"Dan zal ik hem volledig in narcose doen? In dit geval doen we normaal plaatselijke verdoving."
"Ja doe maar"
Ik lig in de operatie kamer te staren naar het plafond. Pa houd men hand van. Er komt een extreem lang man naar binnen. Hij heeft een blauw bril op en kijkt me aan met een glimlach. "Brave jongen, flink van je!". Brengt een apparaat, neemt een verlengstuk met een masker aan het uiteinde. "Mag ik dit omdoen?" Ik zeg : "Waarom?". "Dit gaat je laten slapen". "Maar ik wil niet slapen". "Maar je moet, anders gaat je heel veel pijn hebben". Ik vraag me weer af : "Maar wat gaan jullie nu eigenlijk doen? Waarom ga ik pijn hebben".
Dan zegt pa eindelijk, een paar minuten voor het gebeuren : "Zie zoon. Je moet een man worden. Elke jongen moet da uiteindelijk doen."
"Wat pa?"
"De doktor gaat een een stukje van je pietje afsnijden."
"WEIIIIIIIIIIIIIIIIIII WEIIIIIII NEEEEEEEE PAPA NEEEEEEEEEEE WEIIIIIIIIIIIII"
Die lange man : "Kom, zet die masker op, en goed ademen"
"WEIIIIIII NEEEE NEEEEE NEEEE WEIIIIIII"
Daarna weet ik het niet meer.

De volgende dagen verlopen echt naar mijn zin. Heel veel mensen die op bezoek komen. Heel veel cadeaus en geld.
Mensen die kwamen en zeiden : "Mag ik kijken? Ik geef je geld" biggrin.gif
Ik dacht: "geld? fuck yeah!! je mag het zelfs aanraken"
Op den duur was dat normaal geworden. Iedereen die vroeg of die mocht kijken. "Eerst geld of cadeaus, dan mag je kijken"
Haha... Wist ik veel dat zowieso ging gebeuren. In onze cultuur, maken we er echt een feest van. Pa had Feestzaal Harmonie afgehuurd. Een feestzaal voor 1000+ man in Antwerpen. Er kwam minstens 1200 man op af. Allemaal voor mij!! Eten, drinken, dansen enz.. Nog meer geld, nog meer cadeau's... biggrin.gif

Dus ehm... in onze cultuur, MOET het gewoon. Hygiëne, voorkomen van ongemakkelijkheden, enz...


is dit je levensverhaal?
pfff

This post was edited by stefan_FFH on Jan 11 2008 07:04am
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 07:10am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Jan 11 2008, 02:04pm)
is dit je levensverhaal?
pfff


Kdenk dat da dan veel langer zou zijn, niet?
En hoe moeilijk is het om de post te negeren als je geen zin hebt om het te lezen?
Hoe voel je je nu?
Stoer?
Is je E-Penis groter geworden met die post?
Heb je niks beters te doen?
Nee maar echt, please laat ons weten waarom je dat nu hebt gepost.
Het is lang ja, het ziet er lang uit. Je leest het door in geen minuut, misschien twee als je niet zo goed kan lezen.
Het interesseert je niet? Wel, post dan niet... En kom zeker die thread niet binnen.
Het is te lang? Heb je ooit een boek in je hand vastgehouden? Wat is lang nu? Iemand die da wil lezen, leest da, anders : GTFO!
Het heeft absoluut geen zin om dergelijke dingens te posten, maar het geeft niet als dat ook de bedoeling was. Om geen zin te maken.
En laat de absoluut zinloze posten en E-Heroism over aan Xepo en die andere met zen melk en koekjes.

This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 07:11am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll