d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Intigreert Jullie Op Dit Moment?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 20 2007 10:24am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 20 Dec 2007, 17:39)
wii heeft mn broertje al en ik speel er nooit op eigelijk is is ook half van mij.
en sokken heb ik al van sinterklaas gehad, (serieus)


ik las net de metro en zag dat de Wii de meestverkochte console is!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 20 2007 10:25am
Quote (edujackass @ Thu, 20 Dec 2007, 16:24)
ik las net de metro en zag dat de Wii de meestverkochte console is!


Tuurlijk, al die kutkoters willen er één!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 20 2007 10:26am
maar als je het kwa prijs/kwaliteit vergelijkt met de andere consoles is hij tog behoorlijk verlijdelijk :/
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 10:26am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 20 Dec 2007, 17:25)
Tuurlijk, al die kutkoters willen er één!


hoe duur is dat ding hijs toch ook de goedkoopste of niet?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 20 2007 10:27am
Quote (edujackass @ Thu, 20 Dec 2007, 16:26)
maar als je het kwa prijs/kwaliteit vergelijkt met de andere consoles is hij tog behoorlijk verlijdelijk :/


250 euro, en je kan zwaaien met 2 vibrators, of 350 euro en je kan knallen met Halo3.

I TAKE DOOR NUMBA 2.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 20 2007 10:32am
tja ok 30 euro duurder... maar al de nextgen spellen kan ik ook spelen op mijn pc sad.gif((
http://www.eplaza.com/shop/productDetail.php?menuID=284&productID=179137 <-280 euro xbox360

This post was edited by edujackass on Dec 20 2007 10:32am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 20 2007 10:32am
Quote (edujackass @ Thu, 20 Dec 2007, 16:32)
tja ok 30 euro duurder... maar al de nextgen spellen kan ik ook spelen op mijn pc sad.gif((


HALO 3? ASSASSIN'S CREED? VIVA PIÑATA?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 10:33am
ik vouch voor de pc..

spellen worden gemaakt op de pc en zo horen ze ook bespeeld te worden.
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 10:39am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 20 2007, 04:17pm)
spammert !


Thx
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll