Quote (Hellskin @ Wed, Dec 19 2007, 06:27pm)
ik denk dat ik volgens feargod teveel door laat gaan.
ik ben niet zo moeilijk als het gaat om discussies en topics closen.
zoiezo als ik iets ziet dat tever gaat dan zorg ik er zoiezo wel voor dat het dicht gemaakt wordt.
maar meestal gebeurt dat in topics die me niet interesseren en die ik om die reden niet lees.
ik zal dingen laten sluiten op de momenten dat het naar mijn mening te ver gaat.
ik denk trouwens dat ik hier te weinig ben om echt een verschil te maken.
ik lees een groot deel van de topics nieteens.
hellskin for moderator!
Quote
Inactiviteit heet dat. Als ik dit forum moest moderaten dan zouden de warns niet aan te slepen zijn, dus ik denk dat ik geen goede keuze ben voor jullie tedere hartjes.
nou jij praat ook altijd negatief
wordt je nou nooit moe van jezelf of mensen die rond jou leven?
most be a hell!
This post was edited by stefan_FFH on Dec 19 2007 02:56pm