d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot#3 > Discussies
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 19 2007 02:16pm
Quote (triple_han @ Wed, 19 Dec 2007, 21:17)
Inactiviteit heet dat. Als ik dit forum moest moderaten dan zouden de warns niet aan te slepen zijn, dus ik denk dat ik geen goede keuze ben voor jullie tedere hartjes.


...

Ik denk dat er een groot verschil is tussen een goede moderator zijn en gewoon een zeikerd... Met een goede Moderator zouden er meer warns uitgedeeld worden, maar ik denk dat je een beetje overdrijft. Sowieso denk ik dat het beter iemand kan zijn die hier wat actiever is dan jij. En met die tedere hartjes valt het wel een beetje mee denk ik...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 02:33pm
Quote (Spykerr @ Wed, 19 Dec 2007, 21:16)
...

Ik denk dat er een groot verschil is tussen een goede moderator zijn en gewoon een zeikerd... Met een goede Moderator zouden er meer warns uitgedeeld worden, maar ik denk dat je een beetje overdrijft. Sowieso denk ik dat het beter iemand kan zijn die hier wat actiever is dan jij. En met die tedere hartjes valt het wel een beetje mee denk ik...


ja zo iemand als mij bijvoorbeeld XD
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 19 2007 02:55pm
Quote (Hellskin @ Wed, Dec 19 2007, 06:27pm)
ik denk dat ik volgens feargod teveel door laat gaan.
ik ben niet zo moeilijk als het gaat om discussies en topics closen.
zoiezo als ik iets ziet dat tever gaat dan zorg ik er zoiezo wel voor dat het dicht gemaakt wordt.
maar meestal gebeurt dat in topics die me niet interesseren en die ik om die reden niet lees.
ik zal dingen laten sluiten op de momenten dat het naar mijn mening te ver gaat.

ik denk trouwens dat ik hier te weinig ben om echt een verschil te maken.
ik lees een groot deel van de topics nieteens.


hellskin for moderator!

Quote
Inactiviteit heet dat. Als ik dit forum moest moderaten dan zouden de warns niet aan te slepen zijn, dus ik denk dat ik geen goede keuze ben voor jullie tedere hartjes.


nou jij praat ook altijd negatief
wordt je nou nooit moe van jezelf of mensen die rond jou leven?
most be a hell!

This post was edited by stefan_FFH on Dec 19 2007 02:56pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 19 2007 03:04pm
Quote (stefan_FFH @ Wed, Dec 19 2007, 08:55pm)
Hellskin for moderator



ik had het erover dat ik hier wel wat kon helpen maar ik word geen moderator hoor.
maar echt junior moderator... als ik eerlijk ben heb ik daar de tijd niet voor.
het zou ook niet eerlijk zijn tegenover alle andere members++/trusted die het wel willen worden en er wel veel tijd in steken.

maar ik geloof ook niet dat dat terspraken was, er is een verschil tussen een moderator assistent die waakt over dutchforum of een moderator.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 19 2007 03:08pm
Quote (triple_han @ Wed, Dec 19 2007, 08:17pm)
Inactiviteit heet dat. Als ik dit forum moest moderaten dan zouden de warns niet aan te slepen zijn, dus ik denk dat ik geen goede keuze ben voor jullie tedere hartjes.


Ik krijg inderdaad al rillingen van, gewoon door eraan te denken!
Corruptie en tirannie zouden onbekende grenzen zelf overschrijden.

May god have mercy on us all.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 19 2007 03:15pm
Quote (stefan_FFH @ Wed, 19 Dec 2007, 22:55)
nou jij praat ook altijd negatief
wordt je nou nooit moe van jezelf of mensen die rond jou leven?
most be a hell!

Ik word vooral moe van de verkrachting van de Engelse taal.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 19 2007 03:16pm
Quote (triple_han @ Wed, Dec 19 2007, 10:15pm)
Ik word vooral moe van de verkrachting van de Engelse taal.


Alleen de Engelse?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 19 2007 03:46pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 20:13)
en ik mag dat zeker niet weten of is het niet belangrijk?


Als het je echt interesseert; dit account zat op hetzelfde IP als een account die op het moment Banned en scammer tagged is, namelijk Timo_O. Vandaar dus het verlies van mijn members++ tag en trusted tag.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 04:11pm
Quote (mUMmY- @ Wed, Dec 19 2007, 09:46pm)
Als het je echt interesseert; dit account zat op hetzelfde IP als een account die op het moment Banned en scammer tagged is, namelijk Timo_O. Vandaar dus het verlies van mijn members++ tag en trusted tag.


maar ze weten het, dan toch ? dan krijg je m toch gewoon trug.. of moet je dan weer opnieuw beginnen met liefzijn?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 05:48pm
Quote (mUMmY- @ Wed, 19 Dec 2007, 22:46)
Als het je echt interesseert; dit account zat op hetzelfde IP als een account die op het moment Banned en scammer tagged is, namelijk Timo_O. Vandaar dus het verlies van mijn members++ tag en trusted tag.


dat is echt een zielige reden om jouw tt af te pakken imo..

is het niet zo dat heel australie dezelfde IP heeft?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll