d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Wtf..
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 20 2007 11:06am
Quote (WemyNM @ Thu, Dec 20 2007, 05:02pm)
Yeay lang leve corruptie.

Eerst een site oprichten die bots en hacks aanbiedt voor Diablo 2, en dan boos worden om het feit dat iemand een bot maakt voor een spelletje dat hier aangeboden wordt.

Een Bijbelse uitspraak voor edujackass:


over die bots
daar heb je helemaal gelijk in
maar ik noem het liever hypocriet wink.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 20 2007 11:11am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 20 Dec 2007, 18:06)
over die bots
daar heb je helemaal gelijk in
maar ik noem het liever hypocriet wink.gif


Hypocriet ja.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 20 2007 11:51am
Quote (WemyNM @ Thu, Dec 20 2007, 05:11pm)
Hypocriet ja.


maar njag heeft me uitleg geven nu snap i kwaarom het niet hypocriet is kijk maar

(the bot) was never meant for realm play. This is NOT a hack site.

Find another site if you dont like this. This site isn't about botting or hacking. It never will


toen ik dit vroeg begon hij gelijk
ga dan andere site zoeken etc :S
zulke dingen mogen toch gevraagd worden?
maar ja het is wel een black day voor the ls community

This post was edited by stefan_FFH on Dec 20 2007 11:52am
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Dec 20 2007 02:31pm
hmm

is ladder slasher easy fgz?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 20 2007 02:41pm
Quote (jaapman @ Thu, Dec 20 2007, 09:31pm)
hmm

is ladder slasher easy fgz?


Items voor 1fg kon ik gemakkelijk verkope, maar de betere items vind je pas op hogere lvls, en tegen dan was ik het spel echt al kotsbeu. Vrij saai :s
En ik betwijfel of je er echt rijk van zou worden, of je moet er veel tijd aan besteden, en zelfs dan nog.... er hangt veel van je geluk af. Dus ik denk het niet.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 20 2007 02:47pm
Sinds ik wat inactive ben in trading wou ik wat meer active worden met LS.

Maar gewoon klik klik w8'en klik klik is echt men ding niet, er komt niks bij kijken.

This post was edited by Sefran on Dec 20 2007 02:47pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 21 2007 12:37am
Quote (mrs.piggy @ Thu, Dec 20 2007, 08:41pm)
Items voor 1fg kon ik gemakkelijk verkope, maar de betere items vind je pas op hogere lvls, en tegen dan was ik het spel echt al kotsbeu. Vrij saai :s
En ik betwijfel of je er echt rijk van zou worden, of je moet er veel tijd aan besteden, en zelfs dan nog.... er hangt veel van je geluk af. Dus ik denk het niet.


je wordt er niet rijk van tenzij je mft
maar je moet wel eerst veel investeren
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 21 2007 04:20am
Quote (WemyNM @ Thu, 20 Dec 2007, 19:02)
Yeay lang leve corruptie.

Eerst een site oprichten die bots en hacks aanbiedt voor Diablo 2, en dan boos worden om het feit dat iemand een bot maakt voor een spelletje dat hier aangeboden wordt.

Een Bijbelse uitspraak voor edujackass:


Niks hypocriet. Lees de frontpage van LS en de EULA van d2jsp eens voor je commentaar levert. Wat een nutteloze opmerking, maar dat ben ik wel van je gewend hoor. Iedereen denkt hier stoer te doen tegenover de moderators, maar eigenlijk weet niemand waar ze het over hebben.

Edit: Ohja voor ik het vergeet, zo praten over de LS bans kan je een ban opleveren, misschien kan Feargod wel even een vertaling van je commentaar doorsturen naar Paul.

This post was edited by triple_han on Dec 21 2007 04:24am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 21 2007 04:33am
Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 12:20)
Niks hypocriet. Lees de frontpage van LS en de EULA van d2jsp eens voor je commentaar levert. Wat een nutteloze opmerking, maar dat ben ik wel van je gewend hoor. Iedereen denkt hier stoer te doen tegenover de moderators, maar eigenlijk weet niemand waar ze het over hebben.

Edit: Ohja voor ik het vergeet, zo praten over de LS bans kan je een ban opleveren, misschien kan Feargod wel even een vertaling van je commentaar doorsturen naar Paul.


Pas op, Han doet VWO. Hij heeft een monopolie op nuttige opmerkingen. Trouwens ook op dreigingen. Kijk uit, hij gaat je verraden bij de baas! Wellicht kan je het bijbelstuk vertalen, want ik betwijfel of Feargod daar überhaupt slim genoeg voor is.

Ik ben het wel eens met Remy. Het is lichtelijk kinderachtig om te zeggen, "never meant for realm play". Toevallig dat er altijd updates uitkwamenzodat hij wel geschikt was voor realm play.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 21 2007 04:34am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 21 Dec 2007, 12:33)
Pas op, Han doet VWO. Hij heeft een monopolie op nuttige opmerkingen. Trouwens ook op dreigingen. Kijk uit, hij gaat je verraden bij de baas! Wellicht kan je het bijbelstuk vertalen, want ik betwijfel of Feargod daar überhaupt slim genoeg voor is.

Ik ben het wel eens met Remy. Het is lichtelijk kinderachtig om te zeggen, "never meant for realm play". Toevallig dat er altijd updates uitkwamenzodat hij wel geschikt was voor realm play.

Eerste deel van je opmerking slaat natuurlijk nergens op, weet je zelf ook wel.

Kinderachtig? Wat dacht je van slim? Waarom denk je dat deze site nog mocht blijven bestaan?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll