Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 12:20)
Niks hypocriet. Lees de frontpage van LS en de EULA van d2jsp eens voor je commentaar levert. Wat een nutteloze opmerking, maar dat ben ik wel van je gewend hoor. Iedereen denkt hier stoer te doen tegenover de moderators, maar eigenlijk weet niemand waar ze het over hebben.
Edit: Ohja voor ik het vergeet, zo praten over de LS bans kan je een ban opleveren, misschien kan Feargod wel even een vertaling van je commentaar doorsturen naar Paul.
Pas op, Han doet VWO. Hij heeft een monopolie op nuttige opmerkingen. Trouwens ook op dreigingen. Kijk uit, hij gaat je verraden bij de baas! Wellicht kan je het bijbelstuk vertalen, want ik betwijfel of Feargod daar überhaupt slim genoeg voor is.
Ik ben het wel eens met Remy. Het is lichtelijk kinderachtig om te zeggen, "never meant for realm play". Toevallig dat er altijd updates uitkwamenzodat hij wel geschikt was voor realm play.