d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Raadsel Voor De Domme > Wees Creatief
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 13 2007 08:43am
T_T

This post was edited by Xepo on Dec 13 2007 08:43am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 13 2007 09:22am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 13 Dec 2007, 15:58)
masturberen is iets wat de kindjes hebben bedacht omdat zij niet verder KUNNEN denken..
het antwoord is over duidelijk:

SEX


lieg niet.

IEDEREEN MASTURBEERT.

dit is een feit.

oja en 2 meisjes van school hebben mekaar getongzoend dus vind iedereen ze lesbies en ik en nog iemand hebben nu mensen lopen vertellen dat ze ook mekkaar gevingerd hebben en nu durft niemand meer tegen ze te praten!!

en ik heb vandaag de kachel digtgetaped nadat de leraar hem op zijn hardst had gezet. (ja, een kkgaskachelsletding.) en toen deden we er oude pennen op leggen en die gingen smelten en focking stinken en doen drupte de gesmolte shit tussen die kachen en kwam die leraar snel aanhaasten en maar trekken aan dat deurtje want hij zag plakbant niet eens zitten. daarna leende die wel me schaar en had hem opengekregen.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 13 2007 10:08am
nou dan is er genoeg plastic verdampt om je longen net zo naar de kanker te helpen als mijne over 20 jaar, hoera !
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 13 2007 10:43am
jij overleidt eerder aan overgewicht dan aan longkanker.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 13 2007 10:47am
lui zijn maar toch geld verdienen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 13 2007 11:21am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Dec 13 2007, 01:58pm)
masturberen is iets wat de kindjes hebben bedacht omdat zij niet verder KUNNEN denken..
het antwoord is over duidelijk:

SEX


wat een onzin
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 13 2007 02:36pm
Quote (edujackass @ Thu, Dec 13 2007, 04:43pm)
jij overleidt eerder aan overgewicht dan aan longkanker.


en jij aan eenzaamheid omdat je zo'n vreselijk irritante persoonlijkheid hebt
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 13 2007 03:13pm
bijdehand zijn is iets anders als irritant.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 13 2007 03:16pm
je bent gewoon een nerdje die geen chick kan krijgen en zn frustraties probeert te uiten door anderen af te kraken
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 13 2007 03:20pm
Quote (edujackass @ Thu, Dec 13 2007, 05:43pm)
jij overleidt eerder aan overgewicht dan aan longkanker.


Én diarree!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll