bijbel. weet niet percies waar. heb het gelezen in mijn geschiedenis boek.Ok, ik kan er niets mee, zolang je je niet kan beroepen op iets.
die zag ik van 10 km al aankomen. je bent voorspelbaar gewordenVoorspelbaar was die zeker.
het was ook geen wonder, ze werd zwanger van een andere gastHoe weet je dat?
om de dood verdraagzamer te maken. klint me tog als een pijnstiller voor de dood.Pak er eens een woordenboek bij.
je gaat me niet zeggen dat god ervoor gezorgt heeft dat ik de bus gehaald had vanochtend. ik heb die bus gehaald omdat ik gerend had.Volgens mij heb ik dat ook nergens gezegd, laat staan dat ik het überhaupt over jouw situatie heb gehad.
Punt is wel dat de bijbel van een goed en kwaad uitgaat, respectievelijk God en de Duivel. Niet meer dan een objectieve benadering van wat in de Bijbel geschreven wordt.
en wie zegt dat god ervoor zorgt dat die planten groeien?De Bijbel.
is verzonnen door sekteleiders das allesHoe kom je bij een sekte en sekteleiders?
Allereerst moet een een verschil kunnen maken tussen het Oude en het Nieuwe Testament. Daarnaast moet je weten wat een sekte is.
Het Christendom is geen sekte.
ik kan net zo goed zeggen dat me onzichtbare ik in een 2de dimensie al de planten en leven op deze planeet verzort. er zal helemaal NIEMAND zijn die het kan controleren.Dat is jouw goed recht. Weinig mensen / niemand zal je geloven.
zoals jezus vroeger ook de lucht als hemel verkoos, hij dacht dat niemand daar ooit zou kunnen kijken.Kan je met het citaat uit de Bijbel geven?
Het is niet bewezen dat de hemel bestaat, maar het is ook niet te bewijzen dat de hemel niet bestaat. Waar de hemel is, weet men niet.
ik ken mensen die nog steeds spullen doneren aan de kerk voor een beter plekje in de hemel.Ja, wat is je punt?
Ik ken mensen die het niet doen, en nu?
Wat ik schreef, klopt in ieder geval.
het christen fanatisme. oid, zie het filmpje wat ik poste.Heb het niet gekeken en ga het ook niet kijken; het interesseert me niet, en draagt hier niet aan bij.
de rest van de reliegies zijn gewoon andere versies maar nog steeds gebaseerd ophetzelfde crap zoals in de koran ook zooi staat over noach en adam en eva alleen had de schrijver van koran imo net ruzie met zen ex gehad datie daardoor zo negatief is over dat je je wijf mag slaan en niet batsen voor het trouwen en altijd lelijk zijn als je vrouw bent.Je zegt hele domme dingen.
Ik kan hem nou ff niet vinden maar ik weet wel 100% zeker dat het erin staatBullshit, je doelt waarschijnlijk op:
Genesis 38: 9 Maar omdat Onan wist dat zo’n kind niet als zijn nageslacht zou gelden, liet hij telkens als hij met de vrouw van zijn broer gemeenschap had zijn zaad op de grond terechtkomen, zodat hij geen nakomelingen voor zijn broer zou verwekken. 10 Wat hij deed was slecht in de ogen van de HEER, en daarom liet de HEER ook hem sterven.Dat is het enige wat ik in de Bijbel terug kan vinden.
en ik herinner het me weer, het was een straatartiest in London wat ik op youtube had gezien die over christendom lulde die zei dat masturbatie niet is toegestaan door god. ik kan het filmpje zelf niet meer vinden though
hij noemde ook de preciese testament en genisis blablaHet hierboven door mij geschreven dus. In het Oude Testament is er nog geen Jezus, edujackass.
ik zou geen niet kloppende argumenten posten. de poll ging over religie in het algemeen maar in me post ging het om het christendom omdat dit de religie is die mij het meest word opgedringt ipv bijv de islam ofzo. daarom heb ik deze genomen om aan te duiden wat ik daar onzin van vind.Waarom wordt jou het Christendom opgedrongen?
edit: Kutquotesysteem. Als het er nu niet leesbaar uitziet, geef ik het op.
This post was edited by WemyNM on Dec 4 2007 01:40pm