Quote (WemyNM @ Mon, Dec 3 2007, 03:03pm)
Ben je een moslim?
mijn antwoord daarop is een topic waard,
int kort,
er zijn soennieten en sjieten right?
wel, tussen de sjieten zijn er verscheidene "subgroepen",
bvb de Alevieten. Lang verhaal hoe het is ontstaan,
en kwil er ni over beginnen, sinds mensen hier toch weer gaan beginnen met crap enz.
Dus ik ben Aleviet.
En als ge van Nederland zijt Wemy, er zijn heel veel Alevieten in Nederland.
Je kunt ze bijvoorbeeld herkennen aan een keting die meeste van ons dragen,
een kromme zwaard met een gesplitste uiteinde. Dat is de Zülfikar, de zwaard van Hz. Ali, tevens de eerste zwaard in de Islam, enz...
anyways.
Quote (Xepo @ Mon, Dec 3 2007, 03:24pm)
Eten en 7 uur maakt het wel geloofwaardiger. Toch zou ik het m'n lichaam niet aan doen. Maarja, daarin ieder voor zich.
jah, ik doe het ook niet zo graag, wetende dat Vodka een van de weinige zware alcoholische dranken is, dat meer effect de volgende dag heeft dan de dag daje het opdrinkt. Zure maag, lichte hoofdpijn (vooral achter de ogen), en geen manier om de "kater" weg te doen. Meh, maar eens op de maand zo'n "conventie" met maten is wel te doen.
This post was edited by MorphX on Dec 3 2007 08:43am