d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pfff... Waarom Voel Ik Me Zo Goed > Als Ik Twee Flessen Vodka Op Heb?
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Dec 2 2007 07:09pm
Quote (Hellskin @ Sun, 2 Dec 2007, 22:21)
ik vraag me af waar je die cyfers vandaan hebt. ik ga al vanaf 1997 naar gabber party's. en zoiezo. een bad trop is iets wat je hebt met halusinerende drugs xtc kent niet echt een "bad trip".


niet egt het kan hooguit zijn dat er ket in je pille zit en dat je je flink vaag voelt maar zelfs dan is de kans groot dat je alles nog supervet vind met xtc

This post was edited by Noob-Style. on Dec 2 2007 07:14pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 3 2007 12:10am
Quote (MorphX @ Sun, 2 Dec 2007, 13:33)
why the fuck heb ik dit gepost?  rolleyes.gif


fake drunk fail #4373
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Dec 3 2007 05:27am
Quote (MorphX @ Sun, Dec 2 2007, 11:11pm)
en ja ik drink easly 2 flessen (ja da is 70clx2x40%alcohol) vodka op.


op komt t wel, mn lichamelijke conditie is dan wel wat minder dan normaal ~.~



rofl @ edu om profile te quoten tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 3 2007 06:45am
als jij met meer dan 2 flesse vodka in je kit nog steeds de kracht hebt om je computer aan te zetten (terwijl of nadat je met mate bent weze chillen??? naar eigen zeggen A_A) dan zijn er 2 mogelijkheden:
1. hoge tollerantie, mss wel verontrustend hoog.
2. bullcrap

mijn mening hangt sterk naar optie 2.

verders. toen je om 4 uur snacths dan tog uiteindelijk die pc aan had gekrege, was toen het eerste wat je dacht: hej! ik ga op jsp poste!

GET ON..!
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Dec 3 2007 07:56am
ok
dus deze topic draait nu rond de "bewering" of iemand 2 flessen vodka op kan of niet.
12-15 jarige mannekes moete zwijge.
iemand die drinkt mag het zeggen:
je zit met je maten, chill, van 20.30 tot 03.30 ofzo. Dat is 7 uur ofzo.
we komen niet elke dag bijeen, dus als het gebeurd, gebeurd het goed.
6 man, 6 flessen vodka, 6 flessen raki. sinds ik enkel vodka drink, pas ik op de raki.
nu, als je turken kent, weet je dat we niet zomaar drinken, we nemen er een hoop fruit en kaas bij.
als je op 7 uur tijd, 2 flessen vodka leegdrinkt, met een hoop fruit en kaas erbij,
en als je dan nog beweert, dat men niet recht kan lopen, zelfs niet meer serieus kan denken of whatever,
wel, dan is er iets mis met u. Ik zeg niet dat het "graaf" is om 2 flessen vodka te drinken, en nog steeds kan typen en dergelijke.
Er is niks mis mee. Ge ze "blij", ge ze me uw beste maten, er is genoeg om over te praten, genoeg om ermee te lachen enz.
wtf pls, hou op met dat belachelijk gedoe. Ik heb ni gezegd dat ik twee flessen opdrink in een halve uur, of adfundum of dergelijke.

Jurk., het is niet verontrustend,
ik denk dat we gewoon een verschillende drinkcultuur hebben.
een voorbeeldje, als we op een dag op CafeLocal zitten, met al da luid muziek zonder fruit en shit, en ge drinkt daar maar een 3/4 van een fles op,
hey, dan ben ik ook weg ze. Dan weet ik ook ni wat ik doe, en herinner ik me de dag erna niks meer.
maar zo'n shit doe ik ni, als ik drink, drink ik op "onze" manier. Fruit en kaas... chill.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 3 2007 08:03am
Quote (MorphX @ Mon, 3 Dec 2007, 14:56)
ok
dus deze topic draait nu rond de "bewering" of iemand 2 flessen vodka op kan of niet.
12-15 jarige mannekes moete zwijge.
iemand die drinkt mag het zeggen:
je zit met je maten, chill, van 20.30 tot 03.30 ofzo. Dat is 7 uur ofzo.
we komen niet elke dag bijeen, dus als het gebeurd, gebeurd het goed.
6 man, 6 flessen vodka, 6 flessen raki. sinds ik enkel vodka drink, pas ik op de raki.
nu, als je turken kent, weet je dat we niet zomaar drinken, we nemen er een hoop fruit en kaas bij.
als je op 7 uur tijd, 2 flessen vodka leegdrinkt, met een hoop fruit en kaas erbij,
en als je dan nog beweert, dat men niet recht kan lopen, zelfs niet meer serieus kan denken of whatever,
wel, dan is er iets mis met u. Ik zeg niet dat het "graaf" is om 2 flessen vodka te drinken, en nog steeds kan typen en dergelijke.
Er is niks mis mee. Ge ze "blij", ge ze me uw beste maten, er is genoeg om over te praten, genoeg om ermee te lachen enz.
wtf pls, hou op met dat belachelijk gedoe. Ik heb ni gezegd dat ik twee flessen opdrink in een halve uur, of adfundum of dergelijke.

Jurk., het is niet verontrustend,
ik denk dat we gewoon een verschillende drinkcultuur hebben.
een voorbeeldje, als we op een dag op CafeLocal zitten, met al da luid muziek zonder fruit en shit, en ge drinkt daar maar een 3/4 van een fles op,
hey, dan ben ik ook weg ze. Dan weet ik ook ni wat ik doe, en herinner ik me de dag erna niks meer.
maar zo'n shit doe ik ni, als ik drink, drink ik op "onze" manier. Fruit en kaas... chill.


Ben je een moslim?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 3 2007 08:24am
Eten en 7 uur maakt het wel geloofwaardiger. Toch zou ik het m'n lichaam niet aan doen. Maarja, daarin ieder voor zich.

This post was edited by Xepo on Dec 3 2007 08:24am
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Dec 3 2007 08:42am
Quote (WemyNM @ Mon, Dec 3 2007, 03:03pm)
Ben je een moslim?


mijn antwoord daarop is een topic waard,
int kort,
er zijn soennieten en sjieten right?
wel, tussen de sjieten zijn er verscheidene "subgroepen",
bvb de Alevieten. Lang verhaal hoe het is ontstaan,
en kwil er ni over beginnen, sinds mensen hier toch weer gaan beginnen met crap enz.
Dus ik ben Aleviet.
En als ge van Nederland zijt Wemy, er zijn heel veel Alevieten in Nederland.
Je kunt ze bijvoorbeeld herkennen aan een keting die meeste van ons dragen,
een kromme zwaard met een gesplitste uiteinde. Dat is de Zülfikar, de zwaard van Hz. Ali, tevens de eerste zwaard in de Islam, enz...
anyways.

Quote (Xepo @ Mon, Dec 3 2007, 03:24pm)
Eten en 7 uur maakt het wel geloofwaardiger. Toch zou ik het m'n lichaam niet aan doen. Maarja, daarin ieder voor zich.


jah, ik doe het ook niet zo graag, wetende dat Vodka een van de weinige zware alcoholische dranken is, dat meer effect de volgende dag heeft dan de dag daje het opdrinkt. Zure maag, lichte hoofdpijn (vooral achter de ogen), en geen manier om de "kater" weg te doen. Meh, maar eens op de maand zo'n "conventie" met maten is wel te doen.

This post was edited by MorphX on Dec 3 2007 08:43am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 3 2007 08:55am
Quote (MorphX @ Mon, 3 Dec 2007, 13:56)
ok
dus deze topic draait nu rond de "bewering" of iemand 2 flessen vodka op kan of niet.
12-15 jarige mannekes moete zwijge.


YARR, ik mag meedoen!

Wat lul je eigenlijk krom. Moet je jezelf verdedigen tegenover 12-15 jarige 'mannekes' op een e-forum, over een onderwerp waar niet over te discussieren valt... Anderen kunnen goed tegen drank, weer anderen niet. Iedereen kan wel 2 flessen vodka op. Of je in coma raakt/moet kotsen/zo dronken wordt dat je je hond gaat pijpen/er niets aan de hand is is compleet individueel.

Je bent 25 jaar en hebt een eigen software bedrijf, waarom kom je niet gewoon zo over?:c

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 3 2007 08:57am
Quote (MorphX @ Mon, 3 Dec 2007, 15:42)
mijn antwoord daarop is een topic waard,
int kort,
er zijn soennieten en sjieten right?
wel, tussen de sjieten zijn er verscheidene "subgroepen",
bvb de Alevieten. Lang verhaal hoe het is ontstaan,
en kwil er ni over beginnen, sinds mensen hier toch weer gaan beginnen met crap enz.
Dus ik ben Aleviet.
En als ge van Nederland zijt Wemy, er zijn heel veel Alevieten in Nederland.
Je kunt ze bijvoorbeeld herkennen aan een keting die meeste van ons dragen,
een kromme zwaard met een gesplitste uiteinde. Dat is de Zülfikar, de zwaard van Hz. Ali, tevens de eerste zwaard in de Islam, enz...
anyways.


Okay. Interessant, wil er verder ook niet op ingaan.
Wat ik van de Islam weet is vrij beperkt, maar ik weet wel dat je volgens de Koran geen alcohol mag consumeren.
Dat is bij jullie anders dan?

Mijn grootste vriend der kennis Wikipedia bood me dit:
Seriat:
4. Je gedachten en hart reinigen van vijandige daden en verboden zaken. Verbeter me, als ik het verkeerd heb, maar volgens mij is alcohol volgens de Koran verboden.
Tarikat
6. De mens en natuur die de weerspiegeling van God zijn, behoeden voor zaken die schade kunnen aanrichten. De alcohol kan schade voor jou als mens aanrichten, maar de alcohol kan jou ook tot daden drijven die anderen schade aan kunnen richten.
Marifet
5. Vermijden van ongeschikte handelingen en gedragingen. Lukt dat nog na twee flessen Wodka?

Heh, genoeg betweterigheid vanuit mijn kant.
Wat mij betreft geniet je van, zoals je zelf beschreven hebt, een gezellige avond met vrienden.
De meerwaarde van het posten op dit forum ontbreekt mij echter.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll