Quote (BL_kipje @ Sat, Dec 8 2007, 01:19pm)
ik heb al Vuurwerk besteld

33.40

kon alleen niet betalen met FG.. wel zielig van de intratuin..
owh ene.. miss ff snel een vraagie:
Ik ben ineens me Sig kwijt.. onder personal shit.. WIE WEET HIER IETS VAN

? pm me ff aub
lol, jah zou wel chill zijn als je vuurwerk kon kopen met fg

maja, zo zit het niet in elkaar..
heb al gereageerd in de topic die je maakte