d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aanschaf 8800gt > Goed Plan?
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2007 11:24am
ik check me FPS met Fraps tongue.gif

ik heb alles @ hoog, niet default heb alleen Anti Aliasing niet aan hehe anders word t 1 fps tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 6 2007 11:32am
Quote (Apachai @ Thu, 6 Dec 2007, 19:22)
lol.. waarom moet ik doen alsof ik een meisje bent..
en waarom vind jij dat ik dat moet doen als ik die opmerking plaats? lol.. mag iemand toch wel congratze? rofl


geen foto is geen bewijs dat je vrouw bent en dat maakt jou een leugenaar.

@dinges, lol alles high ^^ op default ziet het er tog ook goed uit? ;p

This post was edited by edujackass on Dec 6 2007 11:32am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2007 11:36am
Quote (edujackass @ Thu, 6 Dec 2007, 18:32)
geen foto is geen bewijs dat je vrouw bent en dat maakt jou een leugenaar.

@dinges, lol alles high ^^ op default ziet het er tog ook goed uit? ;p


ja, het ziet er wel goed uit hoor, alleen ik vind het leuker om Dx10 effecten te hebben.. liefst allemaal maar helaas!
heb jij trouwens een linkje waar een 8800GTS 320 mb en een 8800GT 512MB worden getest op elkaar?

ben erg benieuwd namelijk tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 6 2007 11:40am
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=778&model2=1057&chart=280
tomshardware heeft alle charts.

het verschil is alleen merkbaar naarmate je meer eyecandy aanzet.

edit/ lawl ik zie net dat men gts hoger gelockt staat als de 8800gt oc ^___^ als er nou meer geheugen opzat.. :/
khad in 3dmark2006 btw 10xxx punten.. had wel muziek aanstaan en downloads tongue.gif doe ook is 3dmark! ik zal latervanavond nogis doen zonder downloads en een hoop processon beeindigd..

This post was edited by edujackass on Dec 6 2007 11:44am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 6 2007 02:19pm
Quote (edujackass @ Thu, 6 Dec 2007, 18:40)
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=778&model2=1057&chart=280
tomshardware heeft alle charts.

het verschil is alleen merkbaar naarmate je meer eyecandy aanzet.

edit/ lawl ik zie net dat men gts hoger gelockt staat als de 8800gt oc ^___^ als er nou meer geheugen opzat.. :/
khad in 3dmark2006  btw 10xxx punten.. had wel muziek aanstaan en downloads tongue.gif doe ook is 3dmark! ik zal latervanavond nogis doen zonder downloads en een hoop processon beeindigd..


ja zal ik is doen, moetk alelen het progje ff vinden..

trouwens, ik overclock niet hé wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 7 2007 07:53am
Quote (edujackass @ Thu, Dec 6 2007, 06:32pm)
geen foto is geen bewijs dat je vrouw bent en dat maakt jou een leugenaar.

@dinges, lol alles high ^^ op default ziet het er tog ook goed uit? ;p


geen foto = geen bewijs, waar, maar dat maakt me geen leugenaar dat slaat nergens op..
maja.. ik zal er wel over op houden want dit word toch alleen maar een gekibbel van je bent het niet, ik ben het wel etc etc etc (het = meisje)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 7 2007 08:00am
Apachai en Edu zouden een mooi koppel vormen.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 7 2007 08:31am
Quote (Apachai @ Fri, 7 Dec 2007, 15:53)
geen foto = geen bewijs, waar, maar dat maakt me geen leugenaar dat slaat nergens op..
maja.. ik zal er wel over op houden want dit word toch alleen maar een gekibbel van je bent het niet, ik ben het wel etc etc etc (het = meisje)


ik zie nog steeds geen bewijs.

@ kanni nee man 696 is de shit, ze is zelfs even oud als mij.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 7 2007 08:54am
Idioten, ik heb de best mogelijke hint gegeven.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 7 2007 08:58am
Quote (Xepo @ Fri, 7 Dec 2007, 14:54)
Idioten, ik heb de best mogelijke hint gegeven.


En die is?

WHERE'S SHERLOCK WHEN YOU NEED HIM?!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll