Quote (edujackass @ Thu, 6 Dec 2007, 18:32)
geen foto is geen bewijs dat je vrouw bent en dat maakt jou een leugenaar.
@dinges, lol alles high ^^ op default ziet het er tog ook goed uit? ;p
ja, het ziet er wel goed uit hoor, alleen ik vind het leuker om Dx10 effecten te hebben.. liefst allemaal maar helaas!
heb jij trouwens een linkje waar een 8800GTS 320 mb en een 8800GT 512MB worden getest op elkaar?
ben erg benieuwd namelijk