[QUOTE=Hellskin,Tue, Nov 20 2007, 08:14pm][QUOTE=Apachai,Tue, Nov 20 2007, 08:52am]
als je geen hysterische man tegen bent gekomen die je met kracht tegen de grond moet werken, moet je niet praten alsof dat een eitje is.. dat is het namelijk niet..
ik heb 1 maal een behoorlijk gevecht mee gemaakt tijdens het uitgaan, daarbij was het 20-10 bij wijze van spreke.. toen er nog 1 van de 10 over was, de rest was weg gerend of knock-out, werd die vent helemaal hysterish, we hebbe hem toen met 5 man neer moeten drukken, en toen was het nog moeilijk.. en ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik ben toch geen kleine jonge en onervaren met vechtpartijen..
QUOTE]
same here. mensen praten zo makkelijk he.[/QUOTE]
ik praat niet makkelijk want ik weet ookwel als iemand door het lint gaat dat ie haast niet te stoppen is..
dus je zegt dat je het heb meegemaakt.. ik ook en die kerel die ik zag die tripte m zo hard die had die agenten meteen een knal verkocht.. zeg nu zelf die kerel van dat filmpje viel toch nog best mee? hij gooide met iets.. maar niet naar die agenten.. hij tripte hem trouwens pas egt hard na die eerste schok toch wel raar ofniet?..