Quote (Apachai @ Fri, 23 Nov 2007, 16:09)
hahahah treu.. ik heb gewoon een gamerspc laten maken, en de videokaart van men ouwe pc er bij laten inzetten.. heb al me gegevens nog en in totaal 700 gig

videokaarten zijn juist een van de ALLERBELANGRIJKSTEN die vernieuwt moeten worden met een nieuwe pc.
over die e4300 neem maar een e4500 die is goedkoper. heb mijn bestelling toen ook geannuleert en heb nu een e4500 2.2ghz op 3.4ghz draaie, hijs nog goedkoper als de originele ook! (zit nog niet aan maximum maar ik voel er niet veel voor om men processor altijd op 1.8 volt te laten draaie ipv standaard 1.3... atm isie 1.55vcore)
maar zelf is dat niet moeilijk.
je start op, drukt op delete om in bios te komen. gaat naar cpu dacht ik.. gewoon het tab waar de optie jumperfree configuration tussenstaat. hier stel je overclocking profile in op manual en dan verandere je de FSB van 200 naar 250. moetie makkelijk kunnen zonder voltages te verhogen. ,]<<<-- alleen doen als je dus een processor uit de e4x00 serie heb met allendale core he.
en het ergste wat kan gebeuren tijdens overclocken is dat je bios niet meer wil booten. dan maak je je pc open en haal je die grote ronde batterij er voor 5 seconden uit en hij word weer op default gezet.
word je cpu warmer als 75 graden dat die siliconen gaan smelten valt hij in de meeste gevallen gewoon uit.