Quote (wappathia @ Dec 31 2005, 10:24 PM)
Ik spreek geen Nederlands ik laat dit voor me vertalen.
Ik wil weten wat er aan de hand is.
Is er een probleem met mijn guild?
Is er een probleem dat ik in de Nederlandse forum kom om hoi te zeggen en mijn respect aan jullie te tonen?
Als je het weet of niet, Richburg heeft momenteel een hele moeilijke periode in zijn leven en jullie geven hem geen ruimte. Jullie geven hem geen kans om zijn privé leven weer op een rijtje te zetten.
Een van zijn vrienden z’n ouders zijn overleven en dat kan jullie niets schelen, jullie doen alsof het helemaal om jullie gaat, en het maakt me niets uit als je dat vindt of niet.
Als er problemen zijn met mijn guild dan wil ik het weten.
Er worden dingen gedaan door mensen en zij worden niet gestraft terwijl onze guild wel gestraft wordt. Zoals schelden, posten in andere buitenlandse forums en meer discriminatie, maar alleen onze guild word gewaarschuwd.
Een discriminerende opmerking is gemaakt door Feargod, Triple_han heeft vulgair taal gebruikt, maar alleen onze guild word gestraft.
Hieruit blijkt dat jullie iets hebben tegen mijn guild of tegen iemand in mijn guild.
Richburg heeft gediscrimineerd, maar er zijn andere mensen die geen warn krijgen.
Is dit dan geen discriminatie tegen mijn guild.
Ik ga er over praten met Neoptolemos omdat ik het er helemaal niet mee ens ben.
Ik wil weten wat jullie tegen mij, mijn guild, of mijn guild members hebben.
Het kan me niets schelen als jij mij warnt omdat ik zo tegen jullie spreek,
Ik heb het jullie laten weten met zoveel mogelijk respect zonder dat jullie mij met respect behandelen
Jullie hebben niet voor mij vertaald, mij niets laten weten. Maar toch vallen jullie members van mijn guild aan zonder verklaring, zonder iets te laten weten, en vvoor de kleinste
dingen
Het maakt me niets uit of je mijn guild niet mag of richburg niet mag, of als hij in het verleden iets verkered heeft gedaan. Je hoeft mijn guild ook niet te mogen, maar ik wil dat je ze gelijk waardig behandelt. Ik straf jullie ook niet dat jullie mijn guild discrimineren. Ik wil dat IEDEREEN gelijk behandeld wordt. Maar jullie lijken elke keer achter mijn mensen aan te gaan terwijl de mensen in mijn guild dat niet mogen.
Discriminatie is gedefinieerd door het woorden boek -
Behandeling door klas of categorie in plaats van individuele beoordeling
Of een voor oordeel.
En als je wil weten wat voor oordelen is :
1.Een oordeel van iets of iemand voordat je alle feiten weet.
2. Het houden van voorgemaakte of ongeoorloofde beoordelede …
3. Onredelijk verdenkingen of haat tegen een group, race of religie.
Als laatste, ik weet date r mensen vloeken, mensen in mijn guild mogen niet vloeken.. ze krijgen een warn
Als mijn mensen een discriminerende opmerking maken krijgen ze een warn
Richburg is geschopt van de Europeaan chat omdat jullie hem “niet mogen” Hij is er nog nooit binnen geweest lander dan een keer 2 tellen.. hij heeft toen ook niets gezegd. Dit is discriminatie.
Als jullie het zo ver willen laten komen dan neem ik het wel voor Gary en Paul.
Ik ben geen man die spelletjes speelt, ik typ dit omdat ik een verduidelijking wil.
Er zijn mensen die overtredingen maken die er geen warn voor krijgen.
Ik denk dat ik dit maar aan Gary en Paul laat weten.
I completely disagree on almost all of your statements.
1: nobody has ever had anything against your guild. Our reactions are aimed only, and I mean ONLY at richburg personally. His continuant stream of anoying, ignorant, useless, and completely embarrassing posts has given several of us itchy fingers. If he chooses to drag more of your guild members in this, it is not ours but HIS choice.
2: We did know, nor do we care about what is happening in his real life. Especially because he keeps on bragging about how many girlfriends he has and how much better his life is. If we know only this (meaning his completely unbelievable fairly tails about his real life), there is NO POSSIBLE WAY we can chear him up even if we had the intention.
3: If there are troubles with your guild. Richburg should let you know, not we.
4: Feargod did not use any kind of discriminating chat. Richburg interpreted it like that but he apperently does not see the facts about Discrimination at all.
And if Han used any kind of vulgarity, it was only when Richburg caused it. If somebody flames you, you flame back. We are not all christians that turn the other cheak.
5: #4 renders this:
Hieruit blijkt dat jullie iets hebben tegen mijn guild of tegen iemand in mijn guild.
Richburg heeft gediscrimineerd, maar er zijn andere mensen die geen warn krijgen.
Is dit dan geen discriminatie tegen mijn guild.
obsolete
6: nobody has ever treated you disrespectfull, you just made that up, pretty useless in my opinion.
7: why would we translate ANYTHING for you? This is a dutch forum, if you want to interfere in our business ASK someone to translate it for you. It would be pretty hard translating every single post just for you don't you think?
8: Get yourself a better translator since this is onlogical and impossible to read
Ik straf jullie ook niet dat jullie mijn guild discrimineren.
9: About richburg getting banned from mIRC: Would you let someone who has repeatedly flamed several of the OP's in a channel just join and do the same thing again? No you would definately not. Atleast not until he has proved he can behave himself. Besides that, every op agreed on this ban.
Ja, begrijp me niet verkeerd, Richburg heeft kinderachtige fouten gemaakt, maar hij leert er van. Je hoeft niet over zijn fouten door te blijven hammeren.
We have a proverb in dutch: a donkey will not hit the same stone twice. But richburg did, over and over and over again. He keeps on reminding us it. Not our fault don't you think.
Next time please type it in English, so we can understand everything what you say instead of just some parts.
This post was edited by sK_Kabouter on Jan 1 2006 05:28am