d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vliegt Ie Of Vliegt Ie Niet? > Geen spam! anders reported
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 14,931.00
Sep 12 2007 08:17am
Quote (cranium-sf @ Wed, 12 Sep 2007, 15:10)
het is simpel geen voorwaardse beweging = niet stijgen . zo logisch als maar kan zijn

idd, als je dit niet snapt ben je dom, of te jong/incapabel om dit te begrijpen..
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 12 2007 08:20am
het vliegtuig zal crashen wurf.gif
Member
Gold: 16.93
Sep 12 2007 08:24am
Spykerr heeft gelijk, de aandrijving zit niet in de wielen.
je kan het zien als een fiets op een loopband.
jijzelf staat naast de band en je heft de achterkant van de fiets op.
Stel nu( ja ik weet dat ik zei dat als je vooruit ging dat de band dit tegenwerkte, maar dit komt nog)
dat je de loopband aanzet (bv 10km/u), terwijl jij stil blijft staan.icon_pointr.gif band draait aan 10km/u tegen de klok
als jij nu aan 10km/u naar voort beweegt, draait de voorste band aan 20km/u tegen de klok

dit is het zelfde principe bij het vliegtuig, de banden tollen gewoon door doordat de turbines de lucht aanzuigen en zo het vliegtuig vooruit trekken, bekijk het alsof het vliegtuig boven de grond zweeft en dus niet de grond raakt smile.gif
De meest gemaakte fout is, dat je denkt dat het vliegtuig op zijn plaats blijft, ik heb ook nergens gezegd dat het op zijn plaats zou blijven smile.gif
Member
Sep 12 2007 08:26am
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Sep 2007, 15:24)
Stel nu( ja ik weet dat ik zei dat als je vooruit ging dat de band dit tegenwerkte, maar dit komt nog)
dat je de loopband aanzet (bv 10km/u), terwijl jij stil blijft staan.icon_pointr.gif band draait aan 10km/u tegen de klok
als jij nu aan 10km/u naar voort beweegt, draait de voorste band aan 20km/u tegen de klok

dit is het zelfde principe bij het vliegtuig, de banden tollen gewoon door doordat de turbines de lucht aanzuigen en zo het vliegtuig vooruit trekken, bekijk het alsof het vliegtuig boven de grond zweeft en dus niet de grond raakt smile.gif
De meest gemaakte fout is, dat je denkt dat het vliegtuig op zijn plaats blijft, ik heb ook nergens gezegd dat het op zijn plaats zou blijven smile.gif

tuurlijk, maar omdat ie naar 8er rolt, zal de lachtweerstand alger zijn, waardoor ie niet van de grond komt
Member
Sep 12 2007 08:28am
je snapt het dus niet, hij rolt niet naar achter, ik snap niet hoe je daaraan komt, leg het eens uit

de wielen doen niets behalve steun geven zodat het vliegtuig kan stilstaansry foutje het is neit stilstaan maar rechtstaan, ik zei toch dat wrijving tussen wielen en band niet belangrijk is.
Het vliegtuig komt wel vooruit, duidelijker als de fiets op de loopband kan ik het niet maken, de voorste band moet je zien als de wielen van het vliegtuig,
de band als de band
En jezelf die de fiets voortbeweegt als de turbines die de luchtaanzuiden zodat het vliegtuig wel vooruit gaat, wel snelheid pakt en dus wel zal opstijgen

This post was edited by Demonsangel on Sep 12 2007 08:33am
Member
Sep 12 2007 08:29am
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Sep 2007, 15:28)
je snapt het dus niet, hij rolt niet naar achter, ik snap niet hoe je daaraan komt, leg het eens uit

de wielen doen niets behalve steun geven zodat het vliegtuig kan stilstaan, ik zei toch dat wrijving tussen wielen en band niet belangrijk is

JUIST

hij komt niet vooruit, waardoor er geen lucht onder de vleugels komt, waardoor hij NIET opstijgt
Member
Gold: 5,901.42
Sep 12 2007 08:50am
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Sep 2007, 15:24)
dat je de loopband aanzet (bv 10km/u), terwijl jij stil blijft staan.> band draait aan 10km/u tegen de klok

heel fout, jij zegt dat de loopband gaat draaien als het vliegtuig vooruit gaat, dus dat betkent dat hij nooit van zn plaats kan komen.
als het enige simpele antwoord was dat de aandrijving niet in de wielen zat is dat wel een hele domme grap, wss niet als grap bedoelt, maar wel slecht
Member
Sep 12 2007 08:52am
nog nooit van radar gehoord? als vliegtuig theoretisch aan 0,0001km/u vooruit gaat , merkt die radar dat bv op en in een honderste van een seconde doet hij dan die loopband ook draaien

en denk je nu echt dat ik zoiets zou posten als ik het antwoord niet wist? *zucht*

edit: enneuh slecht omdat jij dat niet wist?

This post was edited by Demonsangel on Sep 12 2007 08:53am
Member
Gold: 5,901.42
Sep 12 2007 09:22am
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Sep 2007, 15:52)
nog nooit van radar gehoord? als vliegtuig theoretisch aan 0,0001km/u vooruit gaat , merkt die radar dat bv op en in een honderste van een seconde doet hij dan die loopband ook draaien

en denk je nu echt dat ik zoiets zou posten als ik het antwoord niet wist? *zucht*

edit: enneuh slecht omdat jij dat niet wist?

nee, slecht omdat het flauw is, en je uitleg van t vraagstuk was gewoon te vaag
Member
Sep 12 2007 09:34am
dat was ook de bedoeling
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll