d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarde Van Bugged Items > waardes van spullen
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Aug 21 2007 08:12am
Quote (slayermeester @ Tue, 21 Aug 2007, 10:32)
zielige kankerdudes wtf spreek ergens af irl dan kom ik daar heen moet je nu gelijk mijn adres hebben ko gezellig langs ZUIDHOLLAND DORDRECHT WEGA 91
als je nou gaat responden ik ga daar me tijd niet aan verdoen of weetikveel wat ben je bang kom nou maar gewoon langs dan kijken we wel wie er nu de zielige debiel is en trouwens
leonard is de enige die echt slim is geweest in diablo hij heeft tenminste zijn eigen build bedacht wat jullie niet kunnen omdat jullie de rest volgen
en ik ben leonard helemaal niet en geloof mij niemand uit HEEL DIABLO2 die leonard met zn vuisten neerkijg och jongens kom langs joh dan gaan we praten als je niet komt> bang
en btw iemand die in zijn eigen wereld leeft hoeft niet perse in een rolstoel en het sydroom van daun te hebben ik heb juist het syndroom van up ik ga straks ( als jullie durven ) lekker diablo geek schedeltjes inslaan ik respond niet meer alleen aan het geklop aan mn voordeur  TOT DAN!

oh noes, ik ben slayernerd en ik moet huilen omdat mensen op een internet forum kritiek op mij leveren, :'(:'(
en ga geeks in elkaar slaan, op een ****ing computerspel en ik ben er trots op, oh noes! dan ben ik zelf ook een geek.
pfff wannebe
Member
Gold: 201,508.60
Aug 21 2007 09:22am
Quote (slayermeester @ Sun, Aug 19 2007, 04:51pm)
hallo ik had een vraagje wat is een BUGTALRASHAS nu waard? laatste keer dat ik keek 40 hr's
maar is dat nog hetzelfde?

ten eerste = jij kende waarde in hr? man traden met hr is al paar jaar uit tongue.gif
en probeer mssn eens een toppic te maken van : need bt , en zie wat offers zijn ipv hier een dom toppic te maken

word dit langzaam beu dat elke d2 vraag hier met een appart toppic word gesteld .
Member
Gold: 100.00
Aug 21 2007 11:48am
misschien moet ik eens in dordt langsgaan....

biggrin.gif

This post was edited by Hellskin on Aug 21 2007 11:49am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 21 2007 03:06pm
Quote (slayermeester @ Tue, 21 Aug 2007, 11:32)
zielige kankerdudes wtf spreek ergens af irl dan kom ik daar heen moet je nu gelijk mijn adres hebben ko gezellig langs ZUIDHOLLAND DORDRECHT WEGA 91
als je nou gaat responden ik ga daar me tijd niet aan verdoen of weetikveel wat ben je bang kom nou maar gewoon langs dan kijken we wel wie er nu de zielige debiel is en trouwens
leonard is de enige die echt slim is geweest in diablo hij heeft tenminste zijn eigen build bedacht wat jullie niet kunnen omdat jullie de rest volgen
en ik ben leonard helemaal niet en geloof mij niemand uit HEEL DIABLO2 die leonard met zn vuisten neerkijg och jongens kom langs joh dan gaan we praten als je niet komt> bang
en btw iemand die in zijn eigen wereld leeft hoeft niet perse in een rolstoel en het sydroom van daun te hebben ik heb juist het syndroom van up ik ga straks ( als jullie durven ) lekker diablo geek schedeltjes inslaan ik respond niet meer alleen aan het geklop aan mn voordeur  TOT DAN!

dordrecht is 20 minuten rijden voor mij maar ik durf al me fg erop te verwedden dat je een vriends addres gepost heb dat je toevallig kent omdat je zelf bang bent voor het geval er ook egt iemand langskomt
maar je leeft dus in je eigen wereld zonder rolstoel en het syndroom van down... lig je dan altijd in een bed ofzo?
btw mogten we ooit nog een ''irl'' gevecht hebben dan denk ik dat het niet al te moeilijk word als ik tegen iemand moet vechten die geestlijk ziek is.
Member
Gold: 0.31
Aug 21 2007 03:39pm
Pedofielen, sla jullie kans!

Quote (2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users) )
2 Members: Ov2rkill, LittlePrincess

Hai?

This post was edited by Ov2rkill on Aug 21 2007 03:48pm
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Aug 21 2007 04:05pm
Quote (Hellskin @ Tue, 21 Aug 2007, 18:48)
misschien moet ik eens in dordt langsgaan....

biggrin.gif

Ja bij zulke berichten krijg ik ook wel ff de neiging om toch ff langs te komen.

This post was edited by CorvX on Aug 21 2007 04:06pm
Member
Gold: 0.00
Aug 25 2007 10:40am
Pff slayer jij bent echt zielig man,
als je ons zo kut vind post dan gwn niet elke keer en slik je ADHD pilletje
of ga naar een vriend ( als hij niet elke x afbelt )
....
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll