Quote (slayermeester @ Tue, 21 Aug 2007, 11:32)
zielige kankerdudes wtf spreek ergens af irl dan kom ik daar heen moet je nu gelijk mijn adres hebben ko gezellig langs ZUIDHOLLAND DORDRECHT WEGA 91
als je nou gaat responden ik ga daar me tijd niet aan verdoen of weetikveel wat ben je bang kom nou maar gewoon langs dan kijken we wel wie er nu de zielige debiel is en trouwens
leonard is de enige die echt slim is geweest in diablo hij heeft tenminste zijn eigen build bedacht wat jullie niet kunnen omdat jullie de rest volgen
en ik ben leonard helemaal niet en geloof mij niemand uit HEEL DIABLO2 die leonard met zn vuisten neerkijg och jongens kom langs joh dan gaan we praten als je niet komt> bang
en btw iemand die in zijn eigen wereld leeft hoeft niet perse in een rolstoel en het sydroom van daun te hebben ik heb juist het syndroom van up ik ga straks ( als jullie durven ) lekker diablo geek schedeltjes inslaan ik respond niet meer alleen aan het geklop aan mn voordeur TOT DAN!
dordrecht is 20 minuten rijden voor mij maar ik durf al me fg erop te verwedden dat je een vriends addres gepost heb dat je toevallig kent omdat je zelf bang bent voor het geval er ook egt iemand langskomt
maar je leeft dus in je eigen wereld zonder rolstoel en het syndroom van down... lig je dan altijd in een bed ofzo?
btw mogten we ooit nog een ''irl'' gevecht hebben dan denk ik dat het niet al te moeilijk word als ik tegen iemand moet vechten die geestlijk ziek is.