Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 15 2007, 09:00am)
1) Nee, het doet pijn aan mijn ogen het te lezen. Ook het feit dat jij geen interpunctie gebruikt en soms woorden aan elkaar plakt, maakt je post meteen niet waard om te lezen. Zo is het ook met ongeveer 20% van de posters hier. Iedereen typt alsof ze op msn zitten, terwijl mensen die over die fase heengegeroeid zijn steeds zich weer achter de oren moet krabben wat ze nou precies bedoelen. Met jou is het hetzelfde geval.
2) Als je de moeite niet neemt om je een beetje te concentreren op een post, de moeite niet eens neemt om goddomme een woord goed te spellen, of punten en komma's te gebruiken, vind ik niet eens dat jij een toetsenbord in huis moet hebben.
En als ik kijk in je post naar de taalfouten kom ik op: 13 en dat in 4 regels tekst. Vind je dat niet triest van een jongen van ruim 18?
sorry hoor dat ik niet let op schrijffouten omdat meneer denkt dat hij over een msn fase is uigegroeit , ( ik haat msn dus nee dit is geen msn taal )
en die woorden aan elkaar geplakt kan mssn zijn doordat ik niet hard genoeg op spatie heb gedrukt?
en als je je echt zwaar moet consentreren om dit te lezen maak ik me echt zorgen om jou .
Quote (cranium-sf @ Tue, Aug 14 2007, 05:34pm)
Quote (CorvX @ Mon, Aug 13 2007, 06:34pm)
Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat het de laatste tijd steeds minder druk en rustiger is in de dutch fora..
of ligt 't nou toch echt aan mij?
we hebben elk onderwerp al eens gehad , dus als we een
toppic maken is er altijd wel iemand die je wilt afbreken met zoiets als : dit
toppic is al eens gemaakt
dus waarom zou ik een
toppic aanmaken?
ben druk op zoek naar een bespreekbaar boeiend onderwerp maar aan alles dat in me hoofd opkomt is er wel eens een
toppic gemaakt en val ik trg op men eerste zin
lijkt me logisch dat het afsterft
toon me nu eens de 13 fouten aub , heb echt moeite ze te vinden
en kom nu niet af met : een punt achter je zin vergeten

1 fout , want dan bega ik ongelukken

ik heb er al een paar roodgemaakt die me meteen opvielen, ik ga de andere niet eens zoeken ^^