d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Forum Sterft Af. > Of toch niet?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.48
Aug 14 2007 02:00pm
Quote (Xepo @ Tue, 14 Aug 2007, 20:31)
Quote (Doggy-Style @ Tue, Aug 14 2007, 07:24pm)
Jaa, echt he? Stoor me er ook mateloos aan.
Xepo moet gewoon oprotten.
Ok, nu voel ik me gekwetst.
Sorry, grapje! NtB

Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Aug 14 2007 02:33pm
Quote (Doggy-Style @ Tue, Aug 14 2007, 08:00pm)
Sorry, grapje! NtB
Wuts 'ntb' yo? ?_?

Member
Gold: 0.31
Aug 14 2007 02:57pm
Quote (Xepo @ Tue, Aug 14 2007, 09:33pm)
Sorry, grapje! NtB
Wuts 'ntb' yo? ?_?

http://www.nedtriathlonbond.org/

b0_0n
Member
Gold: 11.33
Aug 15 2007 12:07am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 14 Aug 2007, 20:57)
Sorry, grapje! NtB
Wuts 'ntb' yo? ?_?

b0_0n

Niet te breken!

@cranium;

1) Niemand kan het wat schelen, noch ontcijferen wat jij post
2) Als je al post, schrijf het dan goed, in plaats van tot 4 keer toe dezelfde spelfout te maken.
Member
Gold: 201,508.60
Aug 15 2007 02:36am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 15 2007, 06:07am)
Quote (Ov2rkill @ Tue, 14 Aug 2007, 20:57)
Sorry, grapje! NtB
Wuts 'ntb' yo? ?_?

b0_0n

Niet te breken!

@cranium;

1) Niemand kan het wat schelen, noch ontcijferen wat jij post
2) Als je al post, schrijf het dan goed, in plaats van tot 4 keer toe dezelfde spelfout te maken.

1) dus door 1 woord dat ik 4 keergebruik in een post is het onmogelijk het te lezen?
2) wat kan jij het schelen dat ik toppic schrijf ipv topic? zelf een achterlijke debiel weet hier welk woord ik bedoel

enja dit soort dingen houd mensen weg om leuke conversaties te maken in dit forum
proficiat je ben 1 van hem

Member
Aug 15 2007 03:00am
1) Nee, het doet pijn aan mijn ogen het te lezen. Ook het feit dat jij geen interpunctie gebruikt en soms woorden aan elkaar plakt, maakt je post meteen niet waard om te lezen. Zo is het ook met ongeveer 20% van de posters hier. Iedereen typt alsof ze op msn zitten, terwijl mensen die over die fase heengegeroeid zijn steeds zich weer achter de oren moet krabben wat ze nou precies bedoelen. Met jou is het hetzelfde geval.
2) Als je de moeite niet neemt om je een beetje te concentreren op een post, de moeite niet eens neemt om goddomme een woord goed te spellen, of punten en komma's te gebruiken, vind ik niet eens dat jij een toetsenbord in huis moet hebben.

En als ik kijk in je post naar de taalfouten kom ik op: 13 en dat in 4 regels tekst. Vind je dat niet triest van een jongen van ruim 18?
Member
Aug 15 2007 03:11am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 15 2007, 09:00am)
1) Nee, het doet pijn aan mijn ogen het te lezen. Ook het feit dat jij geen interpunctie gebruikt en soms woorden aan elkaar plakt, maakt je post meteen niet waard om te lezen. Zo is het ook met ongeveer 20% van de posters hier. Iedereen typt alsof ze op msn zitten, terwijl mensen die over die fase heengegeroeid zijn steeds zich weer achter de oren moet krabben wat ze nou precies bedoelen. Met jou is het hetzelfde geval.
2) Als je de moeite niet neemt om je een beetje te concentreren op een post, de moeite niet eens neemt om goddomme een woord goed te spellen, of punten en komma's te gebruiken, vind ik niet eens dat jij een toetsenbord in huis moet hebben.

En als ik kijk in je post naar de taalfouten kom ik op: 13 en dat in 4 regels tekst. Vind je dat niet triest van een jongen van ruim 18?

sorry hoor dat ik niet let op schrijffouten omdat meneer denkt dat hij over een msn fase is uigegroeit , ( ik haat msn dus nee dit is geen msn taal )
en die woorden aan elkaar geplakt kan mssn zijn doordat ik niet hard genoeg op spatie heb gedrukt?
en als je je echt zwaar moet consentreren om dit te lezen maak ik me echt zorgen om jou .

Quote (cranium-sf @ Tue, Aug 14 2007, 05:34pm)
Quote (CorvX @ Mon, Aug 13 2007, 06:34pm)
Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat het de laatste tijd steeds minder druk en rustiger is in de dutch fora..
of ligt 't nou toch echt aan mij?

we hebben elk onderwerp al eens gehad , dus als we een toppic maken is er altijd wel iemand die je wilt afbreken met zoiets als : dit toppic is al eens gemaakt
dus waarom zou ik een toppic aanmaken?
ben druk op zoek naar een bespreekbaar boeiend onderwerp maar aan alles dat in me hoofd opkomt is er wel eens een toppic gemaakt en val ik trg op men eerste zin

lijkt me logisch dat het afsterft

toon me nu eens de 13 fouten aub , heb echt moeite ze te vinden
en kom nu niet af met : een punt achter je zin vergeten icon_pointr.gif 1 fout , want dan bega ik ongelukken ohmy.gif
Member
Gold: 1,724.80
Aug 15 2007 03:23am
Quote (cranium-sf @ Wed, 15 Aug 2007, 11:11)
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 15 2007, 09:00am)

sorry hoor dat ik niet let op schrijffouten omdat meneer denkt dat hij over een msn fase is uigegroeit , ( ik haat msn dus nee dit is geen msn taal )
en die woorden aan elkaar geplakt kan mssn zijn doordat ik niet hard genoeg op spatie heb gedrukt?
en als je je echt zwaar moet consentreren om dit te lezen maak ik me echt zorgen om jou .

Quote (cranium-sf @ Tue, Aug 14 2007, 05:34pm)
Quote (CorvX @ Mon, Aug 13 2007, 06:34pm)
Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat het de laatste tijd steeds minder druk en rustiger is in de dutch fora..
of ligt 't nou toch echt aan mij?

we hebben elk onderwerp al eens gehad , dus als we een toppic maken is er altijd wel iemand die je wilt afbreken met zoiets als : dit toppic is al eens gemaakt
dus waarom zou ik een toppic aanmaken?
ben druk op zoek naar een bespreekbaar boeiend onderwerp maar aan alles dat in me hoofd opkomt is er wel eens een toppic gemaakt en val ik trg op men eerste zin

lijkt me logisch dat het afsterft

toon me nu eens de 13 fouten aub , heb echt moeite ze te vinden
en kom nu niet af met : een punt achter je zin vergeten icon_pointr.gif 1 fout , want dan bega ik ongelukken ohmy.gif

ik heb er al een paar roodgemaakt die me meteen opvielen, ik ga de andere niet eens zoeken ^^

Member
Aug 15 2007 03:27am
sorry hoor dat ik niet let op schrijffouten omdat meneer denkt dat hij over een msn fase is uigegroeit ,  ( ik haat msn dus nee dit is geen msn taal )
en als je je echt zwaar moet consentreren om dit te lezen  maak ik me echt zorgen om jou .

Dat je geen spaties tussen je woorden kan maken maakte mij toch wel even aan het lachen. Ik moet me concentreren op woorden als "consentreren", dan denk ik toch even 'Wat bedoelt die belg daarmee?'

We (1)hebben elk onderwerp al eens gehad,(2) dus als we een toppic(3) maken is er altijd wel iemand die je wilt afbreken met zoiets als:(4) dit(5) toppic(6) is al eens gemaakt.(7)
Dus(8) waarom zou ik een toppic(9) aanmaken?
Ben(10) druk op zoek naar een bespreekbaar,(11) boeiend onderwerp maar aan(12, wat doet 'aan' daar überhaupt?) alles dat in mijn hoofd opkomt is er(13, wat doet 'er' daar überhaupt?) wel eens een toppic(14) gemaakt en val ik trg(15) op mijn(16) eerste zin.(17)

Lijkt(18) me logisch dat het afsterft.(18)

18 fouten voor jou!

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 15 2007 03:28am
Member
Aug 15 2007 03:51am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 15 2007, 09:27am)
sorry hoor dat ik niet let op schrijffouten omdat meneer denkt dat hij over een msn fase is uigegroeit ,  ( ik haat msn dus nee dit is geen msn taal )
en als je je echt zwaar moet consentreren om dit te lezen  maak ik me echt zorgen om jou .

Dat je geen spaties tussen je woorden kan maken maakte mij toch wel even aan het lachen. Ik moet me concentreren op woorden als "consentreren", dan denk ik toch even 'Wat bedoelt die belg daarmee?'

We (1)hebben elk onderwerp al eens gehad,(2) dus als we een toppic(3) maken is er altijd wel iemand die je wilt afbreken met zoiets als:(4) dit(5) toppic(6) is al eens gemaakt.(7)
Dus(8) waarom zou ik een toppic(9) aanmaken?
Ben(10) druk op zoek naar een bespreekbaar,(11) boeiend onderwerp maar aan(12, wat doet 'aan' daar überhaupt?) alles dat in mijn hoofd opkomt is er(13, wat doet 'er' daar überhaupt?) wel eens een toppic(14) gemaakt en val ik trg(15) op mijn(16) eerste zin.(17)

Lijkt(18) me logisch dat het afsterft.(18)

18 fouten voor jou!

Dacht al dat er zo een achterlijke fouten als hoofdletters tussen zaten .
Dus je kan een zin niet lezen omdat er geen hoofdletter in het begin staat? biggrin.gif
Ik zie er anders niet veel posten met hoofdletters en leestekens hier, maarje een mens moet iets hebben om over te zagen niet?

OW YEAH 0 fouten
Laten we nu deze zinloze discutie stoppen en reageren op meningen en niet op schijffouten / leestekens / hoofdletters,
dit zou al een goede start zijn om dutch forum aangenamer te maken .
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt maar zo te zien wel 1 van de enigen die er iets over zegt.
doggy-style ergert er zich ook aan

@PYF_Secret : milkandcoockies jankt al ongeveer 5 posts over die fout , heb je die dan zelf ontdekt? tongue.gif en btw pas op wat je post , ik zie geen hoofdletters of leestekens in je post
straks gaat milkandcookies ook tegen jou beginnen

This post was edited by cranium-sf on Aug 15 2007 03:52am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll