Quote (Hellskin @ Mar 29 2011 09:59am)
BTW de pics worden tog wat verontrustend. Maar zodra je pics gaat posten van 12 jaar oude meisjes dan ga je toch echt te ver.
jonge ik was natuurlijk flink aan het overdrijven om kanni te 'mindfucken' HEAHEAHEA ze hebben allemaal nog kleren aan dus niet zeuren.
en over die relatie shit, ik snap opzich wel je punt maarja gewoon het idee dat je niemand hebt knaagt bij mij nog welleens als ik savonds in me bed lig en beetje op me telefoon me smsjes kijk ofzooo weet je wel.. moeilijk uit te leggen dit. lijkt een beetje op die zoen situatie hahaha
ik mag trouwens even op jsp als pauze omdat ik er weer bijna een hoofdstuk doorheen heb :D:D:D:D ik ben goed bezig vandaaagggg. misschien iets teveel koffie.
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): shadowstriker89, Feargod
hee goeie ouwe kale grote vriend, je gaat me niet suspenden vanwege kinderen in kleren he!?
btw koffie is verslavend he.. is het nou slecht dat ik het drink op ochtenden voor ik ga leren? ik voel me er gewoon een stuk opgewekter door omdat ik dan net uit bed ben snapte.. maar er zijn geowon miljoenennn die het elke ochtend drinken dus zooooo slecht is koffie niet? ik drink het trouwens 50/50 zowat met melk en suiker hahaha
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=52977512&f=149 LOL
nog 5 minuten pauze noooooooohhhhhhhhh
This post was edited by shadowstriker89 on Mar 29 2011 05:18am