Quote (Wuben)
Em en goed? Als in eminem show goed?
Beats zijn crack, paar leuke tracks. Beter dan Encore, maar haalt zelden het niveau van The Eminem Show.
Maar goed, een gemiddelde Eminem is nog steeds beter dan 95% van (Amerikaanse) hiphop.
Mijn mening zal nog wel een paar keer veranderen though.
Quote (JWT @ Thu, 7 May 2009, 21:50)
Mijn vraag was of ze nog aan feature gaan doen met Adonis/Hef en Kempi & Waarom ze de beat van 'koning keizer admiraal' hebben gejat. :s :s :s :s :s
Haha, wat een achterlijke vragen! Ik twijfelde nog wel of ik nog een paar vragen zou gaan mailen of niet. Zal ik de volgende keer jou vragen? Misschien had jij vragen. Jij hebt simpelweg geen hyves. Beetje egoïstisch voorheen dan. =/
Wel dope dat je altijd nieuws brengt Garben! Op Nederlands gebied ben je mij vaak een stuk te laat, maar op internationaal gebied (zoals Eminem) ben je erg handig! Props
Haha, de reacties zijn wel master. TEGELIJK?!
Ik had geen vragen. Of ja, aan Rico: Leg je verse uit. Duurt het filmpje gelijk anderhalf uur langer.
Komt door de tijdverschillen, he

Quote (JWT @ Thu, 7 May 2009, 22:01)
Kanni, iets wat jij nog niet weet: Definitie van Dopeheid editie 16, 25 oktober 2009! Ga je heen?
Weet ik nog niet. Als ik tot het einde kan blijven, wil ik wel gaan. Maar ik wil niet zoals vorige keer de tofste acts missen omdat ik m'n laatste trein moet halen!
Wat denken jullie van Eminem's verkoopcijfers?
Ik gok op 1,3 miljoen in eerste week.
Heeft iemand ook een idee waar je Nederlandse verkoopcijfers kan checken? Ik ben wel eens benieuwd wat een Winne of een Kempi doen qua sales.
This post was edited by Kanni on May 8 2009 01:04pm