Quote (Hadag @ Mon, Aug 6 2007, 08:46pm)
Quote (Xepo @ Mon, Aug 6 2007, 07:12pm)
Quote (Hadag @ Mon, Aug 6 2007, 06:37pm)
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Aug 3 2007, 07:40pm)
Quote (Xepo @ Fri, 3 Aug 2007, 21:17)
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Aug 3 2007, 06:22pm)
Quote (Xepo @ Fri, 3 Aug 2007, 18:17)
Anyway, praten jullie niet over allerdaagse dingen met jullie e-vrienden?
Probleem met mensen via internet is, dat het vrijwel onmogelijk is om 'dichtbij' te komen zonder de ander te ontmoeten.
Hoe bedoel je? Moet ik iemand ontmoet hebben voordat ik oprechte gesprekken met hem/haar kan voeren?
Nee, dat zeker niet, maar het is lastig om iemand kennis te laten maken met jouw leven als diegene er zelf niet in zit of kennis mee kan maken.
Dan kun je beter alles op één lijn houden. Internet is altijd al lastig geweest voor oprechte conversaties. Net als MSN (maar dat gebruik ik bijna toch niet meer).
Hoezo is dat lastig?
Hoe weet je als je tegen iemand praat via internet of die het meent of niet. Als iemand zegt "ik woon in Amsterdam" terwijl die in Rotterdam woont, hoe kom jij daar zo snel achter? Of een ander voorbeeld: 20 jarige meid chat met een "iemand de zich voordoet als een 23 jarige sportieve jongen" terwijl het in de werkelijkheid een 50 jarige vent is die flink seksueel gefrusteerd is. Het zijn maar een paar voorbeelden. Daarom lastig.
Sorry maar als je dat niet doorhebt terwijl je bezig aan het praten bent over MSN ben je zelf een naief 12 jarig kindje, ook al ben je lichamelijk 20 jaar oud.
Btw, foto's en filmpjes van jezelf zijn toch ook moeilijk te faken als je er een shitload van op het net zet.