Quote (lightblack @ Thu, Aug 2 2007, 05:33pm)
ach joh! ga een goedkope crative 6.1 set kopen want meer nut haal je niet meer uit (omdat menselijke gehoor gekapt is tussen 20 en 22.000 Hz)> Mocht je de geluids weergave verbeteren, dan kun jij enhancement plugins downloaden voor je media player dan wordt het het beste van wat je wilt. zo kun jij maar met 70 euro de de zaak goed in orde maken.
als je een pc upgrade wilt, maakt toch niet meer uit of je een paar MHz over je kloksnelheid gaat, koop dan beter een moederboard met genoeg PCI slots zodat je er een Aegis PhysX in kan rammen en dan is je CPU ook minder belast tijdens het bespelen van vette en nieuwe games. daarmee kom je op 120 euro goed in orde.
Koop standaart core2Duo e6600 is zelfs prima en al de toebehoren erbij kun jij rond 600 euro een fatsoenlijk computer in elkaar zetten waar je Crysis met 100 fps op zijn max instellingen kan spelen...
Dis voor 790 heb je drie dingen goed in orde gebracht in my opinion...
tsja, maar Z-5500 is toch wel nice, en geluidskaartje is altijd handig, vind ik.
ik speel momenteel alleen battlefield 2142, en heb nog niet echt plannen om nieuwe games aan te schaffen.
waarschijnlijk blijf ik bij Nobel aan het werk, en verdien ik nog wat meer geld waarvan ik nieuwe pc spullen ga kopen.
mijn moederboard is nog goed genoeg, en heb toch een voorkeur naar AMD.
Waarom ik daar voorkeur aan heb, weet ik niet.