Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 12:05pm)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 01:31pm)
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 10:37am)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 12:00pm)
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 09:54am)
als jij het uitlegt percies wel
Oh sorry meneer de ito. Voorbeeld(en): Demonsangel, Mischa
Snap je het nu? Want volgens mij praat ik geen Arabisch..
vergelijk mij niet met mischa zielig kind
zie eh : Yort legt mij iets uit
jij probeert mij belachelijk te maken op een forum
get a life
en tim ik ook niet maarjah
edit: zie eh in mijn post had ik een mening gestoken j?
zulle we dan zeggen dat jouw mening = mijn mening sux en het hierbij laten?
want heb eerlijk gezegd geen goesting om hierover bijven voort te gaan
Helaas, zo makkelijk kom je er niet van af. Mij nog wel even mogen zwart maken en dan je proberen voor te doen als de wijze onder ons. Ik denk dat de overeenkomsten tussen jou en Mischa ondertussen duidelijk genoeg zijn en hoef dat iig niet meer verder te onderbouwen.
Maar laat mij dit even duidelijk krijgen, jij bent zo iemand die een discussie aangaat en het vervolgens dan weer uit de weg gaat omdat wat je zegt nergens op slaat en je vervolgens alleen nog maar kan antwoorden "Get a life" e.d. "eh"? Afijn, laat ik hier maar over ophouden.. een antwoord met ook maar 1 zinnig woord terug is toch te veel gevraagd voor je.
Overigens.. de enige mening die ik zie is dat je zegt dat je het antwoord van Yort wel goed vindt/begrijpt. De rest is gewoon net doen alsof je het beter weet.
nee mijn mening was : het is onozel om mensen een boete te geven omdat ze zich amuserendan komt uw stomme brol
en ge hebt mij gelijk gegeven: ge probeert mij alleen belachelijk te maken,
misschien is de gelijkenis wel wat groter tussen jou en mischa(sry mischa maar hij heeft jou hierin betrokken)
die reply was duidelijk op u, die mij belachelijk maakte, trouwens op een antwoord als jij geeft kan je niets anders verwachten als zoiets
zie naar Yort: ik was speechless k?
maarjah ik heb duidelijk niet de mensenkennis als jij hebt aangezien jij mij zomaar een mischa kan noemen aan de hand van 1/2 topics
en ik ga het niet uit de weg, het is gewoon nutteloos om met jouw te discussieren, misschien ben ik even erg
maar verdomme doe niet alsof je mij kent
Hoe komt het toch dat je mij blijft fascineren met je reply's? Quote eens even waar dat je dat duidelijk maakt? (Dik gedrukt)
(Check even de underlined text) Een gelijkenis tussen mij en mischa? Sorry.. maar ik ben niet dik, draag geen bril en ga niet met een peuk op de foto. (Volgens mij weet je niet wat het woord gelijkenis betekend.. dus voor jou nog even:
ge·lij·ke·nis (de ~ (v.), ~sen)
1 overeenkomst in uiterlijke vorm)
Verder, dus op mijn antwoord is niks anders te zeggen als "get a life" o.i.d. ? Canni kan wel wat anders daarop antwoorden, maarja.. zijn woordenschat gaat dan ook wel iets verder en weet commentaar tenminste goed te onderbouwen.
Je gaat het wel uit de weg want je wilt dat het stopt en er dan alsnog als de "wijze persoon" uitkomen. Blijkbaar vindt je het toch niet zo nutteloos om met mij te discussieren (Al zij het om een onderwerp als dit, care) want je blijft er over doorratelen. Of is dit misschien toch maar voor een +1tje?

Ik doe niet alsof ik je ken.. ik maak alleen, uit de manier waarop je commentaar geeft, op dat je een erg zielig persoon bent met, overduidelijk, erg veel frustraties.
Quote (??NNI @ Tue, Jun 19 2007, 12:13pm)
Excuses waarvoor?
Dat hij weer een +1 maakt..
This post was edited by DemOnatOr on Jun 19 2007 06:17am