d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > De Wereld Op De Kast
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 2 2007 04:41pm
Quote (edujackass @ Sat, 2 Jun 2007, 23:20)
Quote (Noob-Style. @ Sat, 2 Jun 2007, 21:38)
Quote (edujackass @ Sat, 2 Jun 2007, 13:15)
, stel dattie in een marokaan of gotic terechtkomt

edu je bent kansloos ik hoop dat je morgen hartproblemen krijgt, en hoop dat het hart dat beschikbaar is tege de tijd dat je een donor orgaan krijgt van een marokaan afkomstig is.

ik doneer men organen als ik dood ben,zie geen reden waarom niet.gezien je er zelf dan niks meer aan hebt vind ik et een fijn idd dat ik er iemand anders nog mee kan helpen

je moeder!

edit/ jij viese gotik..

ik ben er nu uit, ik doneer mijn organen nadat ik dood ben aan iedereen behalve gekleurde of niet nederlandse mensen! biggrin.gif:D

naah grapje natuurlijk -om een warn te vermijden-
ik doneer de shit wel aan iedereen maar als ik dood ga dan ontplof ik waarschijnlijk of spring ik van een flatgebouw of krijg ik een vreselijkhard verkeersongeluk ^^

Allemaal zelfmoord methodes enzo.. en dan zeik jij emo's af? flikker op man.. echt.
OT: Van mij mogen ze alles hebben, ik zie echt geen reden in om ze te houden.. mooier word ik er toch niet op in me kist.

Member
Gold: 10,649.90
Jun 2 2007 05:13pm
ik doneer mijn organen al zullen ze wel weinig hebben aan mijnen
Member
Gold: 810.00
Jun 2 2007 05:58pm
Quote (Hellskin @ Sat, 2 Jun 2007, 21:42)
Quote (Baklap @ Sat, Jun 2 2007, 02:54pm)
Nee, ik wil gewoon niet dat er in mijn lichaam gesneden wordt. Ook vind ik dat mijn organen gewoon bij mijn lichaam horen, dood of niet.

Mart

gier.... ik hoop dat je ooit een nieuwe nier nodig hebt en em niet krijgt.... en toen ging je dood...

Dit is nou iets dat ik niet van jou had verwacht. Ik dacht dat jij mensen in hun waarde liet als het om morele kwesties ging. Jammergenoeg had ik het weer eens mis.

Mart
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 2 2007 06:28pm
Quote (sK_Kabouter @ Sat, Jun 2 2007, 05:05pm)
Quote (Hellskin @ Sat, 2 Jun 2007, 14:45)
ik vind ook dat mensen die vrijwillig donor zijn geworden voorrang verdienen als ze zelf eens een transplantatie nodig hebben...

ondanks dat ze het verdienen is het in mijn ogen onmogelijk om dit bij de wet te regelen

Onzin, alsof diegenen op een of andere manier belangrijker zijn.

Ikzelf heb het hokje "laat mijn familie/nageslacht beslissen". Na mijn dood heeft mijn lichaam voor mij geen waarde meer, maar misschien wel voor hen. Ik vind in dat geval de gemoedstoestelling van mijn familie belangrijker dan doneren.

edit: ik bedenk net dat ik die optie ook wel in de poll had kunnen zetten.

Zou ik ook kiezen. Maar als er aan de familieleden wordt gevraagd of ze iets mogen hebben, en ze zijn je net kwijt, zeggen ze waarschijnlijk nee.
Niet op de poll gestemd dus, omdat het geen van beide keuzes was.

This post was edited by Skulvar on Jun 2 2007 06:29pm
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jun 2 2007 07:26pm
Quote (CorvX @ Sun, 3 Jun 2007, 00:41)

edu je bent kansloos ik hoop dat je morgen hartproblemen krijgt, en hoop dat het hart dat beschikbaar is tege de tijd dat je een donor orgaan krijgt van een marokaan afkomstig is.

ik doneer men organen als ik dood ben,zie geen reden waarom niet.gezien je er zelf dan niks meer aan hebt vind ik et een fijn idd dat ik er iemand anders nog mee kan helpen

je moeder!

edit/ jij viese gotik..

ik ben er nu uit, ik doneer mijn organen nadat ik dood ben aan iedereen behalve gekleurde of niet nederlandse mensen! biggrin.gif:D

ik doneer de shit wel aan iedereen maar als ik dood ga dan ontplof ik waarschijnlijk of spring ik van een flatgebouw of krijg ik een vreselijkhard verkeersongeluk ^^

Allemaal zelfmoord methodes enzo.. en dan zeik jij emo's af? flikker op man.. echt.
OT: Van mij mogen ze alles hebben, ik zie echt geen reden in om ze te houden.. mooier word ik er toch niet op in me kist.

altijd als iemand gotics beledigt spring jij erweer bovenop he? biggrin.gif:D VIESE GOTIIIKKK biggrin.gif ;P
ot kan trouwes ook off topic beteken

het zijn geen zelfmoord methodes! ik kan stinkrijk worden en dan duwt iemand mij meschien wel uit me 100 meter hoge uber cantoor in het nvidia gebouw of ik rij 200km per uur in me lotus elise en knal tegen een betonne paal aan of me pc ontploft door tever overclocken XD
Member
Gold: 89.00
Jun 2 2007 08:06pm

je moeder!

edit/ jij viese gotik..

ik hoop van harte dat je morge dood gaat,voor de trein springe blijkt een makkelijke en effectieve methode

btw ik ben geen gothic,verre van zelfs en dat te zijde,om er even op in te gaan je kent me neit waarom plaats je me in een hokje? ik weet 1 ding van je en dat is dat je een kneus bent maar daarom ga ik je nog neit discrimineren
Member
Gold: 11.33
Jun 3 2007 12:09am
Quote (corvx)

DIE FROM *)*&)Q!%@!% DISEASES! Lol, het is geen "emo-style" wat Eduard daar heeft. Hij is gewoon suicidaal ofzoiets.

Emo's snijden niet om dood te gaan, die snijden om aandacht te krijgen. Capiche?

edit; ik zou mijn organen achterlaten aan mijn e-homies!

This post was edited by MilkAndCookies on Jun 3 2007 12:10am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jun 3 2007 02:23am
Geen zin om alles door te lezen, maar er schenen gister al 30.000 nieuwe donors te zijn. :|
Geslaagde actie imo.
Tot in Japan was het rep en roer, ivm het spelletje..
Member
Gold: 100.00
Jun 3 2007 03:00am
Quote (Baklap @ Sat, Jun 2 2007, 11:58pm)
Quote (Hellskin @ Sat, 2 Jun 2007, 21:42)
Quote (Baklap @ Sat, Jun 2 2007, 02:54pm)
Nee, ik wil gewoon niet dat er in mijn lichaam gesneden wordt. Ook vind ik dat mijn organen gewoon bij mijn lichaam horen, dood of niet.

Mart

gier.... ik hoop dat je ooit een nieuwe nier nodig hebt en em niet krijgt.... en toen ging je dood...

Dit is nou iets dat ik niet van jou had verwacht. Ik dacht dat jij mensen in hun waarde liet als het om morele kwesties ging. Jammergenoeg had ik het weer eens mis.

Mart

ik wens je niet dood ofzo (of dat was in ieder geval niet de bedoeling),.. ik vind het alleen jammer dat je geen donor wil zijn, zeker met de reden die je geeft..

toch vind ik je wel gierig wink.gif

This post was edited by Hellskin on Jun 3 2007 03:02am
Member
Gold: 0.30
Jun 3 2007 03:00am
Ik zou mijn organen best wel willen afstaan na mijn dood, en wat ze niet kunnen gebruiken cremeren ze maar smile.gif
Jammer genoeg is het allemaal niet zo simpel: je gaat meestal dood aan een ziekte, in een ongeluk of van ouderdom en dan hebben ze niet veel aan je organen.
Ik beklaag btw de arme kerel die de lever van Danny of de longen van Mischa krijgt ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll