Quote (cranium-sf @ Mon, 28 May 2007, 10:13)
Quote (Spykerr @ Sun, May 27 2007, 10:36pm)
het slaat echt helemaal nergens op... ben een paar dagen weg door prive omstandigheden, waardoor ik geen tijd aan guild activiteiten kan besteden... (hooguit 3 of 4 dagen)
Ik kom vervolgens weer online, waar ik tot de ontdekking kom dat ik eruitgezet ben, zonder enige notice of waarschuwing. dus ik ging verhaal halen, krijg ik te horen dat ik niet genoeg tijd aan guild activiteiten besteedt.
Ik betaal $%^^%& 75fg om die guild te joinen (Faith), besteed een maand lang (bijna) elke dag tijd aan die guild en aan de activiteiten, ben een paar dagen weg en dan durven ze te zeggen dat ik niet genoeg tijd doorbreng met hun. ik bedoel... ik was vaker op die stomme oersaaie Mirc chat en op die klote forum die erbij hoort dan de leidinggevenden.. WTF alsof ik niks beters te doen heb dan al mn vrije tijd daarin steken... zo... dat ben ik ook weer kwijt
nuja dit is nu de reden waarom ik nooit dandom guild zou joinen
ja ik weet het gamerz of freedom is random maar heb er niks voor betaald en wil er zo snel mogelijk uit voor betere guild te joinen
Meld je snel aan voor intrasiege. Ik zit er sinds kort bij maar ik werd hartelijk ontvangen en het zijn echt een groep hele aardige gasten.

Quote (Green[XX] @ Mon, 28 May 2007, 16:07)
Beetje nep dat je dan de Guild uit wordt getrapt..
ik ben ook member van M[o]nkey guild net als Edujackass..
Voornamelijk Classic Spelers van Diablo 2 en ik vind het een goede guild.
Ik kan bij de members aankomen met vragen of zelfs fg lenen.
de meeste members kennen elkaar dan ook en dan is het veel luker dan alleen maar randoms die telkens de guild joinen.
M[o]nkey guild^!! ^
En Hoi Edujackass

Ik haat je guildleader. Die laffe aap (leuke woordspeling trouwens
^^) heeft me voor 50 FG gescamt. Hij betaalde niet voor zijn Grush. Ik gaf alle info maar hij heeft nieteens een warn...
Mart