d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > :@ Uit De Guild Gekickt > weg forumgold... :P
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 187.03
May 28 2007 08:38am
clan pirates ben ik net geleaved mss kan jij in plaats voor mij derin
suc6 man smile.gif ik joinde free mss jij ook

clan leader is dutch dus veel plezier smile.gif
Member
Gold: 31.00
May 28 2007 08:58am
Quote (edujackass @ Mon, May 28 2007, 12:55am)
Quote (Spykerr @ Mon, 28 May 2007, 01:51)
Quote (edujackass @ Mon, 28 May 2007, 01:19)
ik ben uit 1337 gekickt (200fg!) omdat ik een hekel heb aan gotics en emo's en omdat de guild leader nederlans is en mijn boze emo/gotic rage reply had gelezen
@ mischa ik hoef in ieder geval niet in zon zielige guild als omg-pvp

1337, is dat die guild van feargod? dus je bent gekickt omdat je een eigen mening hebt... fijne mentaliteit bij die guild...

over feargod gesproken... het wordt eik wel ff tijd dat ie die 10% warn weer weghaalt... tongue.gif

inderdaad van feargod nu :C eerst was het een stuk beter imo
ik heb al 20% warn voor ''spammen''
volges mij vind hij het niet leuk dat ik er zo over doorhamer dat dEMO niet gelockt word terwijl ik hem duidelijk bewijs had pmed

Blijf je daar nou over doorgaan? Je eigen verdiende loon dat je wordt gekicked en dat je 20% warn hebt. Ook, zou het geen enkel verschil maken als ik gelocked zou worden.. ik kom hier alleen om op dutch forum soms wat te posten en omdat ik met dan met Xycho2d kan pmen. (Kan niet op msn op mijn stage sad.gif ) Dus als je nou eens wilt stoppen met je dEMO shit en iets origineels gaat typen.. (of in jou geval spammen)

Oh ja, get a life while your at it.

On-topic: Best kut voor je, maar als een forum guild dat van je verwacht is het al een kut guild.. ik bedoel.. alsof een mens niks beters te doen heeft dan heel de dag voor een forum guild dingen te gaan doen.
Member
Gold: 0.00
May 28 2007 09:07am
Beetje nep dat je dan de Guild uit wordt getrapt..

ik ben ook member van M[o]nkey guild net als Edujackass..
Voornamelijk Classic Spelers van Diablo 2 en ik vind het een goede guild.
Ik kan bij de members aankomen met vragen of zelfs fg lenen.
de meeste members kennen elkaar dan ook en dan is het veel luker dan alleen maar randoms die telkens de guild joinen.

M[o]nkey guild^!! ^

En Hoi Edujackass hand.gif

This post was edited by Green[XX] on May 28 2007 09:07am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
May 28 2007 09:46am
hay!

@ dEMO (ja ik kon het niet laten) ik heb alleen maar 20%warn voor het zeuren over jou en dat maakt mij tog niet zoveel uit
en als het je niks uit maakt dat je gelockt word waarom gebruik je je oude acc dan niet? daar kan je ook mee pmen

maar dit is eigenlijk niet waarom ik daraover doorzeur wink.gif het gaat mij er meer om dat mensen zoals jij (met scammer tag op oude acc!) gewoon een nieuwe kunnen maken ongestoord terwijl hier een hoop mensen ervan weten en mensen zoals bijv peter gelijk gelocked worden zodra ze nieuwe acc maken
Member
Gold: 325.00
May 28 2007 10:05am
als je wil kan je free lucifer joinen

Member
Gold: 810.00
May 28 2007 01:57pm
Quote (cranium-sf @ Mon, 28 May 2007, 10:13)
Quote (Spykerr @ Sun, May 27 2007, 10:36pm)
het slaat echt helemaal nergens op... ben een paar dagen weg door prive omstandigheden, waardoor ik geen tijd aan guild activiteiten kan besteden... (hooguit 3 of 4 dagen)

Ik kom vervolgens weer online, waar ik tot de ontdekking kom dat ik eruitgezet ben, zonder enige notice of waarschuwing. dus ik ging verhaal halen, krijg ik te horen dat ik niet genoeg tijd aan guild activiteiten besteedt.

Ik betaal $%^^%& 75fg om die guild te joinen (Faith), besteed een maand lang (bijna) elke dag tijd aan die guild en aan de activiteiten, ben een paar dagen weg en dan durven ze te zeggen dat ik niet genoeg tijd doorbreng met hun. ik bedoel... ik was vaker op die stomme oersaaie Mirc chat en op die klote forum die erbij hoort dan de leidinggevenden.. WTF alsof ik niks beters te doen heb dan al mn vrije tijd daarin steken... zo... dat ben ik ook weer kwijt

nuja dit is nu de reden waarom ik nooit dandom guild zou joinen
ja ik weet het gamerz of freedom is random maar heb er niks voor betaald en wil er zo snel mogelijk uit voor betere guild te joinen

Meld je snel aan voor intrasiege. Ik zit er sinds kort bij maar ik werd hartelijk ontvangen en het zijn echt een groep hele aardige gasten. smile.gif

Quote (Green[XX] @ Mon, 28 May 2007, 16:07)
Beetje nep dat je dan de Guild uit wordt getrapt..

ik ben ook member van M[o]nkey guild net als Edujackass..
Voornamelijk Classic Spelers van Diablo 2 en ik vind het een goede guild.
Ik kan bij de members aankomen met vragen of zelfs fg lenen.
de meeste members kennen elkaar dan ook en dan is het veel luker dan alleen maar randoms die telkens de guild joinen.

M[o]nkey guild^!! ^

En Hoi Edujackass hand.gif

Ik haat je guildleader. Die laffe aap (leuke woordspeling trouwens ^^) heeft me voor 50 FG gescamt. Hij betaalde niet voor zijn Grush. Ik gaf alle info maar hij heeft nieteens een warn...

Mart
Member
Gold: 11.33
May 28 2007 11:47pm
1337 is achteruit gegaan.

Enige hippe guilds vind ik Europa en V!
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 80%
May 29 2007 12:42am
ik zou is eve met je opude guild leader prate wat je dan aan t doen was ofsoiets
btw eliteforce425 is eigelijk wel crappy guild omdat je er nix doet tongue.gif
Member
Gold: 14,931.00
May 29 2007 01:33am
enige echte guild blijft de mijne or wink.gif

staat tenminste ook nog ns ergens voor
Member
Gold: 31.00
May 29 2007 01:51am
Quote (edujackass @ Mon, May 28 2007, 03:46pm)
hay!

@ dEMO (ja ik kon het niet laten) ik heb alleen maar 20%warn voor het zeuren over jou en dat maakt mij tog niet zoveel uit
en als het je niks uit maakt dat je gelockt word waarom gebruik je je oude acc dan niet? daar kan je ook mee pmen

maar dit is eigenlijk niet waarom ik daraover doorzeur wink.gif het gaat mij er meer om dat mensen zoals jij (met scammer tag op oude acc!) gewoon een nieuwe kunnen maken ongestoord terwijl hier een hoop mensen ervan weten en mensen zoals bijv peter gelijk gelocked worden zodra ze nieuwe acc maken

Deze naam bevalt mij beter, de andere was ik plotseling vergeten sad.gif Ook grappig hoe jij het over pmen hebt en je dus niet weet wat ik heen en weer heb gepmed met njaguar. Ook, weetje waarom we zomaar een nieuwe kunnen aanmaken? Simpel,, omdat er een functie op de site zit: "Register"

Als je nou eens wilt stoppen met whinen en als je er over door wilt gaan, pm mij of njaguar maar!

Quote (JurK. @ Tue, May 29 2007, 07:33am)
enige echte guild blijft de mijne or wink.gif

staat tenminste ook nog ns ergens voor

Yaay.. pvp! -.-'
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll