Quote (¢?NNI @ Wed, May 30 2007, 01:18pm)
Mrs.Piggy: Twee procent verschil tussen VLD en VB in jouw geval, terwijl het verschil tussen links liberaal en extreem rechts in feite heel groot is. Weet je al voor wie je gaat stemmen? Aangezien je eerder een artikel van DeMorgen postte, verwacht ik niet VB?
Danny: Ga je voorkeursstemmen geven of de hele lijst aanstippen? Ik vind heel wat standpunten van Groen! goed, maar de policiti spreken me niet aan, ze kunnen niet communiceren. Als er gevraagd werd de 'snel Belg' wet te argumenteren, komen ze niet verder dan: 'we moeten een warm land zijn, open voor iedereen'. Vergelijkbaar met Bert Anciaux van Spirit; één van de slogans: 'JA, Vlaanderen is tof!'. Tof. Dat soort 'wij zijn toffe jongens'-gehalte doet me aan een jeugdbeweging denken. Verder vind ik dat Groen! veel te jonge kandidaten op hun lijst hebben staan. Ik ken nummer acht van de senaatslijst, 20-21 jaar, ervaring: nul komma nul. Iemand van dertig of veertig of zelfs tachtig kan ook een progressief beleid voeren. Daar moet je geen twintig voor zijn.
Wuben: Volgens de 'test' ben je links liberaal. Spirit nog iets linkser dan Open VLD, maar beide liberaal.
ik denk dat het VLD zal worden

daar ging men voorkeur altijd al naar uit