d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulp Nodig
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
May 17 2007 03:56am
Quote (Mischa @ Wed, May 16 2007, 10:49pm)
Quote (DemOnatOr @ Wed, May 16 2007, 08:55pm)
Quote (Mischa @ Wed, May 16 2007, 08:23pm)
Quote (edujackass @ Wed, May 16 2007, 08:19pm)
laat me raden mischa jij word al gewoon stoned van een peuk en je word ''knetter'' van een joint? gg..

hou je smoel vwo nerdje
edit: was het maar waar stukken goedkoper

Je hebt niet veel meer als "vwo nerdje" is het wel?

Oh wacht.. ik ben nu ook een vwo nerdje omdat ik, volgens jou, perfecte Nederlandse zinnen type.

sul.

Normaliter ben ik dan ook een vwo nerd, of niet?
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
May 17 2007 04:26am
Quote (Mischa @ Wed, 16 May 2007, 22:23)
Quote (edujackass @ Wed, May 16 2007, 08:19pm)
laat me raden mischa jij word al gewoon stoned van een peuk en je word ''knetter'' van een joint? gg..

hou je smoel vwo nerdje
edit: was het maar waar stukken goedkoper

dankjewel voor je compliment

-havo 3 (voor de 2de keer zelfs)
Member
Gold: 1,724.80
May 17 2007 06:09am
hoi sniels wink.gif

ik ken het probleem, ik ben zelf om die reden door mijn ouders het huis uitgezet.

het beste is om idd een tijdje ergens anders te gaan wonen, en begeleiding te zoeken die je kan helpen met het beheersen van jezelf. ik woon nu ongeveer 8 maanden niet meer thuis, en het gaat nu prima tussen mij en mijn ouders. ik weet niet of je ook bepaalde gedragsproblemen hebt die gerelateerd zijn aan een bepaalde handicap (autisme/adhd/asperger/pddnos oid), maar er zijn genoeg punten waar ze je hulp aan kunnen bieden op het gebied van gedragsbeheersing, ook zonder bijvoorbeeld een diagnose van een geestelijke handicap. ik vraag me af of jij ook een bepaalde beperking hebt omdat ik een aantal mensen ken die een soort van autisme hebben die ook zwaar gedragsproblemen hebben omdat ze zich vaak niet begrepen voelen door de buitenwereld/ouders. als je niets mankeert, dan kun je natuurlijk eens kijken op internet of je mischien iets anders kunt vinden waar je je problemem door kunt verklaren.

ik raad je aan eens op internet te zoeken naar een soort van begeleiding voor je problemen, want een stukje begrip helpt vaan al heel veel.

ik vind het kut voor je dat het niet zo lekker gaat, maar ik denk dat er een heleboel mogelijkheden zijn om de situatie te verbeteren voor jou, maar ook voor je moeder.

succes met dit probleem en de oplossing ervan wink.gif

btw, in groningen kun je je muziek lekker hard zetten omdat er toch geen hond woont, dus denk eens na over het wonen bij je pa tongue.gif
Member
Gold: 0.00
May 18 2007 02:49am
ga gewoon lekker ontspannen dagje weg of zo:D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll