d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Betoog Onderwerp > Halp!1
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 15 2007 10:12am
Quote (PYF_Secret @ Tue, May 15 2007, 03:25pm)
Quote (Xepo @ Mon, 14 May 2007, 13:13)
Quote (Wuben[NM] @ Mon, May 14 2007, 08:04am)
Quote (Xepo @ Sun, May 13 2007, 09:06pm)
Ik denk dat iedereen, als ze het konden, zou voorkomen dat dat 14 jarige heroļne verslaafde sletje een kind krijgt.
Het is wettelijk toegestaan, dat is mijn punt.
Tja...

Ik ben overigens ook voor het onvruchtbaar maken van bepaalde geestelijk gehandicapten. Is misschien ook een onderwerp.

ik ben voor het onvruchtbaar maken van mensen zoals jij........

het is bij geestelijk gehandicapten nooit zeker of en in welke mate hun kinderen last zullen hebben van een dergelijke handicap als hun ouder(s)
daarnaast is een wereld zonder gehandicapten een stuk saaier voor een heleboel mensen:
- er is geen zorg voor nodig, dus vallen er heel veel banen weg.
- een gehandicapt kind is niet altijd een onhandelbaar of vervelend kind, het kan juist ook een heel lief en meelevend kind zijn.
- ik heb zelf adhd en een soort van autisme, en niemand merkt dat aan mij, dus zo erg is het dus blijkbaar niet. en zonder mij zou de wereld vergaan wink.gif
- ik heb vast nog wel meer punten, maar die post ik later mischien wel
Idioot, vind jij het ok als 2 kwijlende mongolen, die zichzelf onder schijten en pissen een normaal, gezond kind krijgen?

Yay, geestelijk gehandicapten voor banen, tof! Ik hoor graag meer van je punten, of wacht! ik maak een topic.
Member
Gold: 0.00
May 15 2007 10:16am
Het hangt allemaal af van wat je als handicap beschouwd. ADHD/Autisme is iets heel anders dan het syndroom van down.
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 15 2007 10:19am
Vandaar dat ik ook 'bepaalde' zei.
Member
Gold: 0.31
May 15 2007 10:22am
Quote (Garben @ Tue, May 15 2007, 01:12pm)
Quote (Danny)
Hier niet rond de pot draaien garben, je weet meer al te goed dat kranten zoals deze geen onderzoeken gaat publiceren dat op geen enkele feit berust is.

Je gelooft toch niet elk onderzoek dat in de krant gepubliceerd wordt wetenschappelijke correct is? Ik zeg niet dat het 'op geen enkel feit berust is', maar ik geloof niet zomaar alles wat ik lees. Een vriend van mijn vader is een statisticus, en wanneer hij dat soort dingen verteld geloof ik hem graag.

Gevallen waarover die vriend verteld zullen dan wel uizonderlijke gevallen zijn, dus ik geloof liever de statistieken die niet overdreven zijn.
En trouwens, feiten zoals deze :

Quote (Wuben[NM] @ Sun, May 13 2007, 09:57pm)
Onderzoek heeft uitgewezen dat de verschillen tussen een kind opgevoed door 2 vrouwen en door 2 'normale' ouders verwaarloosbaar is. (Volkskrant, 2006 ergens)

Zijn toch echt niet zo ver gegrepen dat ze onwaar lijken?
Ok, men moet kritisch zijn, maar men moet toch niet alles kritisch bekijken?

This post was edited by Ov2rkill on May 15 2007 10:23am
Member
Gold: 224.00
May 15 2007 11:27am
Quote (¢?NNI @ Tue, May 15 2007, 12:12pm)
Ik trachtte duidelijk te maken dat je niet kan voorspellen welke koppels gaan scheiden en ze zo behoeden van kinderen te krijgen.

Joh.

Kijk, ik wil best geloven dat homokoppels goed kinderen op kunnen voeden, daar gaat het me niet zozeer om. Ik vind wel dat een kind dient opgevoed te worden in een natuurlijke gezinssituatie. Je kan dan zeggen dat alleenstaande ouders ook geen 'natuurlijke gezinssitutatie' vormen, maar daar kan je weinig tegen beginnen.

Wat is een natuurlijke gezinssituatie? Je wilt niet weten hoeveel kinderen er geslagen worden door hun ouders. Is dat dan wel natuurlijk?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll