d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Voor Mensen Met Een Brommer ;d
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Apr 27 2007 04:25pm
Quote (Doggy-Style @ Fri, Apr 27 2007, 12:18pm)
Quote (Xepo @ Fri, 27 Apr 2007, 12:13)
Waarom zou je je brommer opvoeren?
Dat hoort erbij, tenzij je een meisje bent

hoesow ken een meisje die rijd op een jonge na van onze school het hardst..
Member
Gold: 350.00
Apr 28 2007 01:48am
Quote (cranium-sf @ Fri, Apr 27 2007, 03:49pm)
Quote (Duncan99 @ Fri, Apr 27 2007, 03:46pm)
Quote (Sirchefhimself @ Fri, Apr 27 2007, 11:23am)
Quote (Xepo @ Fri, Apr 27 2007, 11:13am)

dan gaat hij sneller en ben je sneller op de plek waar je moet zijn

en waar ik woon ben je hem dan ook snel kwijt

niet als je de plekken ontwijkt waar veel politie rijd smile.gif
ik rijd nu al 1 jaar 2 maand 120 km/h topsnelheid en nog niet tegen gehouden
je kan het mssn geluk noemen maar ik noem het liever voorbereid zijn smile.gif

en waarom opvoeren ?
al een 45 km/h gereden? dit is TRAAAAG

Bij mij staan ze elke ochtend op alle wegen richting mijn school te campen met rollerbank

Quote (Sirchefhimself @ Fri, Apr 27 2007, 03:55pm)
Quote (Duncan99 @ Fri, Apr 27 2007, 03:46pm)
Quote (Sirchefhimself @ Fri, Apr 27 2007, 11:23am)
Quote (Xepo @ Fri, Apr 27 2007, 11:13am)

dan gaat hij sneller en ben je sneller op de plek waar je moet zijn

en waar ik woon ben je hem dan ook snel kwijt

niet als je snel genoeg bent.. dan haal je de politie ook wel in..

grappenmaker.. hun motor haalt jou egt wel in
Member
Gold: 0.00
Apr 28 2007 03:08am
booster next gen

haalt zen 95
Member
Gold: 14,931.00
Apr 28 2007 03:51am
Quote (Snielsje @ Fri, 27 Apr 2007, 17:33)

Jurk. , een vriend van me heeft ook een zundapp rijd jouwe gewoon de toegestaande snelheid?
want ik wil wel weten als die harder loopt wat je derop heb zitten.