d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Nieuwe Klaagmuurtje > gooi het in de groep
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,724.80
Apr 25 2007 08:15am
Quote (edujackass @ Wed, 25 Apr 2007, 15:20)
Quote (wolfboy @ Wed, 25 Apr 2007, 10:11)
Quote (Doggy-Style @ Wed, 25 Apr 2007, 09:07)
Ik vind dat je teveel gespamt hebt in 't dutch forum.

En ik vouch dat, er is toch ook een regel dat je maar in 5 topics achtereenvolgend mag posten ofzoiets?
Volgens mij waren dat er al meer gister, maar np! keke

ik voisch dat ook!
gooi het in de groep hmm...

MIJN GODERDETYVUS KENKER TERING DIKKE LELIJKE GROTE KLOOTE LERARES GENAAMD DENIE VAN TEKENEN heeft vandaag godverdomme nadat wij een anderhalf uur hebben gewacht op haar les (tussenuur + grote pauze) naar ons toegekomen en toen komen vertellen HAY OH SORRY OH OSRRYYYYYYYYYYYYYYY MAAR HET GAAT NAAR VRIJDAG TOTZIENS die dikke kan de cholorea krijge.. of zuikerziekte dat ze dood gaat
en ik heb van mij andere lelijke wiskunde slet een 4.3 gehad voor een proefwerk terwijl ze eerst andere normering had waar ik dan een 5.3 door gehad zou hebben......
en er heeft een vogel over mijn fiets heen gescheten over de remkabels het hangt er aan.. en iemand heeft godverdommeaaaa mijn ene remkabel losgemaakt en nu kan mijn fiets niet meer remmen = (
en mijn bus die reed vanmorgen gewoon niet die stront scheite tering bba rotzooi met hun nuttelozee pokke stakingsrotzooi
en ik kan niet meer in mijn FACKING ROUTER KOMEN kut ding.. en tele 2 heeft gebeld dat mijn internet af en toe uitvalt omdat ik godverseatevyvs te ver van de centrale zit.. stelletje klootviole dat het zijn ik wil een centrale in de buurt gebouwd hebben

deze man snapt waar een klaagmuur voor is :-)

ik vind trouwens wel dat je een warn verdient voor je taalgebruik. ziektes mocht niet mee gescholden worden....
Member
Gold: 0.00
Apr 25 2007 08:19am
Quote (Spykerr @ Wed, 25 Apr 2007, 12:57)
Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 25 2007, 11:16am)
Er zijn te veel idioten in het dutch forum.

lol... niet vergeten hè... jij bent er ook

ff serieus... wat verwacht je dan? een goed gesprek? ik zou mn adem maar niet inhouden totdat je die vindt hier, want dan kon je nog wel es heel erg blauw worden (vervelend bijverschijnsel van langdurig zuurstofgebrek)

Praat niet over zaken waar je niets over weet, anders bevestig je alleen maar het feit dat jij het type bent dat hier wat komt spammen "want postcount betekent veel".

Quote (xycho2d)
Vind het opzich wel grappig al die nieuwe...
Komt er tenminste een beetje leven in dit forum.

Zoals Twan zei: 'kwaliteit > kwaliteit'
Ik heb trouwens niets tegen nieuwkomers, ik heb iets tegen idioten. Laat het toeval zijn dat vele nieuwkomers inderdaad ook idioten zijn. Het humoristisch aspect daarvan heb ik helaas nog niet ontdekt.

Cranium; in deze link wordt uitgelegd hoe mIRC werkt. Vrij simpel, en gratis..
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=994728&f=259
Member
Gold: 30.00
Apr 25 2007 08:27am
Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 25 2007, 02:19pm)

ff serieus... wat verwacht je dan? een goed gesprek? ik zou mn adem maar niet inhouden totdat je die vindt hier, want dan kon je nog wel es heel erg blauw worden (vervelend bijverschijnsel van langdurig zuurstofgebrek)

Praat niet over zaken waar je niets over weet, anders bevestig je alleen maar het feit dat jij het type bent dat hier wat komt spammen "want postcount betekent veel".

Quote (xycho2d)

Ik heb trouwens niets tegen nieuwkomers, ik heb iets tegen idioten. Laat het toeval zijn dat vele nieuwkomers inderdaad ook idioten zijn. Het humoristisch aspect daarvan heb ik helaas nog niet ontdekt.

okeej ik snap het zolangzamerhand wel... ik heb niet de ideale start gemaakt hier... en ja.. een aantal van mn posts is gewoon spam. maar je moet toegeven... deze topic is best geslaagd tongue.gif.

en wat die mIRC betreft... dat heb ik ook geïnstalleerd gisteren. die topic is idd best handig smile.gif
Member
Gold: 12.00
Apr 25 2007 08:44am

Ik heb trouwens niets tegen nieuwkomers, ik heb iets tegen idioten.

Ik ben een idioot, weet iedereen van me en weet het zelf ook. Maar echt een hekel aan elke idioot? Dat zou een beetje ''rasistisch'' zijn.. En dit bedoel ik precies: Ik vind dat iedereen wat minder serieus moet zijn in de dutch forum

This post was edited by Sirchefhimself on Apr 25 2007 08:49am
Member
Gold: 201,508.60
Apr 25 2007 08:46am
Quote (Spykerr @ Wed, Apr 25 2007, 02:27pm)

Quote (xycho2d)

okeej ik snap het zolangzamerhand wel... ik heb niet de ideale start gemaakt hier... en ja.. een aantal van mn posts is gewoon spam. maar je moet toegeven... deze topic is best geslaagd tongue.gif.

en wat die mIRC betreft... dat heb ik ook geïnstalleerd gisteren. die topic is idd best handig smile.gif

oh, ik kon wel wat hulp gebruiken
ben namelijk de ergste retard wat betreft nieuwe progs aan de praat krijgen
die link is goed uitgelegt maar als het niet stap per stap is faal ik toch weer smile.gif

Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Apr 25 2007 08:47am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, Apr 25 2007, 02:44pm)
Ik ben een idioot, weet iedereen van me en weet het zelf ook. Maar echt een hekel aan elke idioot? Dat zou een beetje rasistisch zijn.. En dit bedoel ik precies: Ik vind dat iedereen wat minder serieus moet zijn in de dutch forum
Leer wat 'racisme' is.... alsjeblieft

This post was edited by Xepo on Apr 25 2007 08:48am
Member
Gold: 12.00
Apr 25 2007 08:49am
Quote (Xepo @ Wed, Apr 25 2007, 02:47pm)
Quote (Sirchefhimself @ Wed, Apr 25 2007, 02:44pm)
Ik ben een idioot, weet iedereen van me en weet het zelf ook. Maar echt een hekel aan elke idioot? Dat zou een beetje rasistisch zijn.. En dit bedoel ik precies: Ik vind dat iedereen wat minder serieus moet zijn in de dutch forum
Leer wat 'racisme' is.... alsjeblieft

Sorry ik had eigelijk ''rasistisch'' moeten typen. in verband met dat racisme forum..
Member
Gold: 30.00
Apr 25 2007 09:17am
Quote (cranium-sf @ Wed, Apr 25 2007, 02:46pm)
oh, ik kon wel wat hulp gebruiken
ben namelijk de ergste retard wat betreft nieuwe progs aan de praat krijgen
die link is goed uitgelegt maar als het niet stap per stap is faal ik toch weer smile.gif

het is eik best makkelijk, ken je niemand irl die je daarbij een beetje kan helpen als je er niet uitkomt?
Member
Gold: 0.00
Apr 25 2007 09:45am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, 25 Apr 2007, 15:44)
Ik ben een idioot, weet iedereen van me en weet het zelf ook. Maar echt een hekel aan elke idioot? Dat zou een beetje ''rasistisch'' zijn.. En dit bedoel ik precies: Ik vind dat iedereen wat minder serieus moet zijn in de dutch forum

Dat eerste heb je weer eens mooi bewezen.
Member
Gold: 224.00
Apr 25 2007 11:37am
Quote (edujackass @ Wed, Apr 25 2007, 01:20pm)
ik voisch dat ook!
gooi het in de groep hmm...

MIJN GODERDETYVUS KENKER TERING DIKKE LELIJKE GROTE KLOOTE LERARES GENAAMD DENIE VAN TEKENEN heeft vandaag godverdomme nadat wij een anderhalf uur hebben gewacht op haar les (tussenuur + grote pauze) naar ons toegekomen en toen komen vertellen HAY OH SORRY OH OSRRYYYYYYYYYYYYYYY MAAR HET GAAT NAAR VRIJDAG TOTZIENS die dikke kan de cholorea krijge.. of zuikerziekte dat ze dood gaat
en ik heb van mij andere lelijke wiskunde slet een 4.3 gehad voor een proefwerk terwijl ze eerst andere normering had waar ik dan een 5.3 door gehad zou hebben......
en er heeft een vogel over mijn fiets heen gescheten over de remkabels het hangt er aan.. en iemand heeft godverdommeaaaa mijn ene remkabel losgemaakt en nu kan mijn fiets niet meer remmen = (
en mijn bus die reed vanmorgen gewoon niet die stront scheite tering bba rotzooi met hun nuttelozee pokke stakingsrotzooi
en ik kan niet meer in mijn FACKING ROUTER KOMEN kut ding.. en tele 2 heeft gebeld dat mijn internet af en toe uitvalt omdat ik godverseatevyvs te ver van de centrale zit.. stelletje klootviole dat het zijn ik wil een centrale in de buurt gebouwd hebben

Haha top! Heb gister mijn les gemist doordat ik niks van die staking afwist.

Mijn vriendin kijkt "De Gouden Kooi". Dát is pas ellendig.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll