d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mening Over Zinloos Geweld.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 350.00
Apr 25 2007 08:58am
Hooligans zijn zinloos tongue.gif
Member
Gold: 12.00
Apr 25 2007 09:25am
Hooligans zijn grappig. Heb er een bij mij op school. Elke keer vragen of ik cocaine heb tongue.gif en komt ie weer met verhalen dat hij heel fc utrecht heeft getemt.. tongue.gif ik lig echt in een deuk als ik hem zie
Member
Gold: 30.00
Apr 25 2007 09:53am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, Apr 25 2007, 03:25pm)
Hooligans zijn grappig. Heb er een bij mij op school. Elke keer vragen of ik cocaine heb tongue.gif en komt ie weer met verhalen dat hij heel fc utrecht heeft getemt.. tongue.gif ik lig echt in een deuk als ik hem zie

als er iets is wat NIET grappig is, dan zijn het wel hooligans... dat is idd zinloos. de "eer" van je club verdedigen door soortgelijke mafkezen met een shirt van de "tegenstander" de hersens in te rossen. dan ben je goed bezig dry.gif
Member
Gold: 0.00
Apr 25 2007 10:24am
Hooligans is maar één aspect. Als het geen voetbalclub is, is het een politieke strekking, een stadsgedeelte, nationaliteit...
Member
Apr 25 2007 10:27am
Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 25 2007, 04:24pm)
Hooligans is maar één aspect. Als het geen voetbalclub is, is het een politieke strekking, een stadsgedeelte, nationaliteit...

je vergeet religie... ook een veelgebruikt excuus
Member
Gold: 31.00
Apr 25 2007 10:46am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Apr 25 2007, 01:36pm)
Quote (xycho2d @ Wed, Apr 25 2007, 01:33pm)
Quote (CpTJenJen @ Wed, 25 Apr 2007, 15:26)
Quote (xycho2d @ Wed, Apr 25 2007, 12:52pm)
Quote (PYF_Secret @ Wed, 25 Apr 2007, 13:26)
Quote (wolfboy @ Tue, 24 Apr 2007, 23:37)
Helemaal naar de filistijnen helpen die mensen.
Je moet ze of laten wegrotten in de cel of het land uitstampen en ze verbannen naar een of ander kut eiland..

geweld los je niet op met nog meer geweld, geweld lokt juist meer geweld uit......

vind het wel raar hoor dat sommige mensen een ander zoiets aan kunnen doen, ikzelf zou nooit iemand kunnen doden of verminken. where is the love?

Wat doe jij als een hele goede vriend van je geslagen word?
Je broertje ofzo als je die hebt.
En er is geen bewijs tegen de dader maar jij weet wel wie het is.
In dit geval ben je veel sterker dan die persoon en het is iemand waar je een hekel aan hebt! (Stel he)

ga dat lkkr vragen in het wat zou je doen tpoic... of hoe die ook heet

edit owja nu post ik m twee keer... >..< srry

Ga mij niet vertellen wat ik moet doen ~~

nu klaag ik over mensen met meer posts die lopen te zeuren als ik zoiets zou zeggen maar het zelf ook doen..

Jij verteld hem dat hij iets in een ander topic moet gaan posten, terwijl jij je geklaag ook gewoon in het topic "de klaagmuur" ofzoiets kan posten. Loop niet zo veel e-ragen kleuter..

Quote (xycho2d @ Wed, Apr 25 2007, 02:54pm)

Hmm... zo heb ik het eigelijk nog nooit bekeken, dat het in het standpunt van de dader zinvol was.
Verder heb ik eigelijk nog nooit echt zinloos geweld meegemaakt.
Had wel een keer toen ik met me vriendin in de avond terug kwam van de kermis, dat we ineens klem werder gereden door een auto.
twee jongens stapte uit... een met een tering groote klem en een met een keukemes en die zat helemaal onder het bloed.
Ze kwamen meteen op ons afstormen en een vroeg aan mij: "Ben jij Job"?
Ik: "Nee". Hun vroegen toen waar hij woonde en wist dat hij op een hoekhuis woonde waar we op dat moment vlakbij waren.
Ik vertelde dat dus zodat ze ons met rust lieten. Hun naar dat huis toe en ze gooide een ruit in en waren weg.
Even later kwamen we mijn zus tegen. En toen kwamen die jongens weer aanrijden en sprongen weer uit de auto.
Mijn zus was al op de hoogte van wat er gebeurt was en ze begon ze meteen de huid vol te schelden.
Toen heb ik mijn zus maar weg geduwd en een van die gasten ook achteruit geduwd en weg gelopen.

Hier in etten of in zeeland? Wat ging er door je heen toen ze met die klem en dat keukenmes op je af kwamen?

Ik heb soort gelijk iets meegemaakt:

Ik ging men fiets halen bij et station van etten hier na het uit gaan (was 6 uur s'nachts ofzo) dus ik stond nog beetje na te lullen met zo'n maat, kwamen er oppeens 2 gasten op ons af en begonnen ze tegen die maat van me: "Hey jij hebt men ketting gejat he, zullen we jou is een lesje leren" dus toen zei ik dat ie zen bek moest houden en dat we net terug kwamen van et uitgaan dus we hadden niks gestolen.. begon ie te dreigen dat ie me aan et spoor zou vastbinden, ondertussen zat die andere gast van die 2 met een camera alles op te nemen. Dus toen zei ik tegen die gene die me aan het bedreigen was dat ie maar een eind moest optyven en z'n kater moest afwachten (Was overduidelijk dronken, ik ook maar in mindere mate) Toen liep ie weg, kwam er een groepje meiden voorbij en begon ie ammal te patsen en trok die er een van de fiets af en nam die mee naar de bossen. Dus ik en men maat erop af en em van dat meiske afgetrokken, begon ie ammal te kankeren en liep ie scheldend weg. Daarna nog tijdje gekletst met die meiden maar dat doet er niet zo veel toe.
"Drink met mate(n)" :/
Member
Apr 25 2007 10:54am
Quote (Spykerr @ Wed, 25 Apr 2007, 17:27)

Waar denk je dat '...' voor staat?
Member
Apr 25 2007 11:08am
Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 25 2007, 04:54pm)
Quote (Spykerr @ Wed, 25 Apr 2007, 17:27)

Waar denk je dat '...' voor staat?

"..." kan voor een heleboel dingen staan. aan het eind van het verhaal komt het er gewoon op neer dat er altijd wel een reden verzonnen wordt. het is denk gewoon de aard van het beestje.
Member
Gold: 4.33
Apr 25 2007 01:27pm
Nog meer topics over zinloos geweld, geweldig toch!
En zinloos geweld bestaat wel, ik heb het al meegemaakt dat een paar mannen zonder reden aanvielen...
Member
Apr 25 2007 03:12pm
Quote (Toasts @ Wed, 25 Apr 2007, 20:27)
Nog meer topics over zinloos geweld, geweldig toch!
En zinloos geweld bestaat wel, ik heb het al meegemaakt dat een paar mannen zonder reden aanvielen...

Waarschijnlijk hadden ze zelf wél een reden. Afreageren of stoer doen is ook 'een reden'. Niet dat ik het goedkeur natuurlijk. Ik ben één en al pacifist.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll