[QUOTE=DemOnatOr,Wed, Apr 18 2007, 08:39am][QUOTE=Sirchefhimself,Wed, Apr 18 2007, 08:10am][QUOTE=DemOnatOr,Wed, Apr 18 2007, 07:24am][QUOTE=Sirchefhimself,Wed, Apr 18 2007, 07:22am][QUOTE=DemOnatOr,Wed, Apr 18 2007, 06:59am][QUOTE=Sirchefhimself,Wed, Apr 18 2007, 06:46am][QUOTE=DemOnatOr,Wed, Apr 18 2007, 06:41am][QUOTE=Sirchefhimself,Tue, Apr 17 2007, 06:18pm][QUOTE=mUMmY-,Tue, Apr 17 2007, 06:08pm]ik gister nog meegemaakt..
ik fietste met 2 maten naar de gym, komt er son pikzwarte neger naast me fietse 'wat leg je uit' wat leg je uit' geeft me vuist ik helemaal wtf?
maar ik natuurlijk boos dus k stap af toen werd het een beetje vechte geen idee waarover maar als hij begint te slaan ga je toch zeker niet nix trug doen.
toen kwam der een man uit een auto die had het zegmaar niet zo op die zwarte en toen begon ie die zwarte ook te meppe.
toen ging die neger tog maar weg.[/QUOTE]
hahahaha dat is wel een grappig verhaal

Ook een keertje liep ik door de damlaan met een paar van die mocro's weetje

ken ik van school wel aardige gozers. Stomdronken een beetje ruzies uitlokken. Komt er een andere mocro op een scooter aanrijden. en wij zo hee kanker sukkel ga doorijden enzo

stopt ie doet hij ze helm af en begint van. denk je dat ik een hollander ben ofzo dat ik ga doorijden ofzo. dus wij met de hele groep met een behoorlijk tempo naar hem toe lopen. en om hem heen staan stapt ie af en begint ie stoer te doen tegen de kleinste.
Maar we wouden niet echt vechten ofzo weetje zo ben ik niet en zei ook niet. Maar opeens begint die gozer te slaan. Maar we sloegen niet terug maar iemand gooide hem op de grond. ik ging boven op hem zitten en ze arm zo achter ze rug in een soort van houtgreep. en hij kon niks doen. en echt zo alsof het een klein kindje was. kun je weer rustig doen? ben je afgekoeld? je moet niet zo boos doen hoor. en toen liet ik hem gaan en besloot hij toch maar wel door te rijden.. lachen was dat:P[/QUOTE]
[QUOTE=Sirchefhimself]ik ben trouwens ook altijd in voor een relletje dus dat is natuurlijk ook leuk [/QUOTE]
Oh rly?[/QUOTE]
Ja kijk, het is gewoon grappig. die chaos enzo, niet dat ik het zelf ga uitlokken ofzo.. maar als er een relletje is zou ik best wel de verleiding hebbem om er zelf ook in te springen. jij niet dan?[/QUOTE]
Je lokt het niet graag uit maar je gaat wel dingen roepen zoals "kanker sukkel" naar een voorbijrijdende scooter? En om je vraag te beantwoorden, nee ik ga er niet inspringen als er een relletje is ofzo en kom ook zeker niet in de verleiding. Ik zou alleen gaan vechten als het echt moet, of als een maat van me wordt gepakt door meedere.[/QUOTE]
Ja je hebt gelijk. maar ik was niet echt degene die het uitlokte. ik liep maar eenbeetje mee en kwam op voor me vrienden. Maarja ik hou van chaos dus ik vind het wel grappig. Maar ik ben echt geen agresief ventje. Vind het wel leuk om mensen te iriteren

dat blijkt ook wel uit die topic van wie is de grootste sukkel.. Wel warn voor gekregen. maarja wel een keertje een Echte discussie[/QUOTE]
Oh, dat je graag mensen irriteert was me eigenlijk nog niet opgevallen.

[/QUOTE]
haha, nee dat zal best

maarja op zon forum kun je je zelf ook niet duidelijk maken, mensen zien mij hier als een of andere gek ofzo

maarja vind ik eigelijk wel grappig. En trouwens iets anders. vinden jullie niet dat de posts op de dutchforum eigelijk niet met je posts moeten meetellen? Want alles word hier zo snel gezien als ''spam''.[/QUOTE]
Ik vindt van niet, je post hier namelijk wat (Je mening of w/e), dus waarom niet mee laten tellen als +1? Dat sommige dingen spam zijn ok, maar als het te erg wordt krijg je een warn. Overigens, die signature zal je ook niet van het "beeld" wat mensen bij jou hebben afhelpen denk ik zo.

Ook oordeel ik hier geen mensen, ik heb misschien dat ik denk van.. oh ja dat is wel een toffe gast of, och dat is echt zo'n stront nerd.. maar voor de rest zal het weel geheel anders zijn in het echte leven.[/QUOTE]
ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben zelf ook niet echt zon iemand tenzij ik me echt iriteer aan iemand. Maar alles word zo snel gezien als spam hierzo. Ik bedoel ik heb een discussie met iemand en ik krijg 10 % warn voor spam :S Ik bedoel een discussie is een discussie. Als ik met iemand ruzie heb ga ik ook niet de politie bellen. Tenzij het vechten word ofzo begrijp ik dat sommige mensen dat wel doen, als ik hier een topic zou maken van +1 en 10.000 keer zou zeggen heej ha ha ha ha +1 +1 +1 +1 jaja blabla dan begrijp ik het. maarja